Tačiau 2014-aisiais vokiečiai žada pristatyti sportinį i8 hibridą, kuris, tikėtina, kad akimirksniu prižadins prisiminimus apie legendinį BMW M1 (nemaišykite jo su 1M).
Kompanijos vadovai paneigė gandus, kad inžinieriai bei dizaineriai projektavimo lentose kuria M1 pasekėją, tačiau tai nesustabdė tolimesnių gandų automobilių pramonės pasaulyje.
Visai neseniai buvo pranešta, jog M divizija 2016-iesiems ruošia M serijos modelį. Remiantis patikimų šaltinių duomenimis, praėjus dvejiems metams po i8 debiuto į gatves išriedės sportinis BMW su smarkiai patobulinta platforma bei 600 AG turinčiu V8 varikliu (su turbokompresoriumi).
Šaltinis teigia, jog 2016-aisiais vokiečiai gali pristatyti BMW M8, mat M1 pavadinimas jiems pernelyg šventas – jo antrą kartą naudoti neketinama. Tikėtina, jog automobilis bus kuriamas ant specialiai tam pritaikytos itin lengvos aliuminio bei anglies pluošto i8 platformos. Iš anksto dėkojame BMW inžinieriams, kad šie superautomobiliai neturės i8 hibriduose naudojamų elektrinių agregatų bei trijų cilindrų vidaus degimo variklių.
Tuo metu, kai BMW pristatys savo kandidatą į superautomobilių klasę, tikėtina, jog gatvėse matysime antrosios kartos „Audi R8“ bei naują „Mercedes-Benz SLC AMG“. Pastarasis, įtariama, pakeis dabartinį SLS AMG bei įgaus visų varančiųjų ratų važiuoklę.
Visgi, ši gera žinia leidžia daryt prielaidą, kad BMW nukels sąlyginai pigaus sportinio Z2 rodsterio kūrimo bei tobulinimo darbus. Kadangi sportiški automobiliai šiais laikais parduodami mažesniais kiekiais nei seniau, BMW daugiau dėmesio skirs savo gamos naujokams su priekiniais varančiaisiais ratais.
Pateiktoje nuotraukų galerijoje matomas 2008-aisiais pristatytas „BMW M1 Hommage“ konceptas. Galbūt jau atėjo laikas šią viziją realizuoti?
Gamintojo nuotr./„BMW M1 Hommage Concept“ |