Vokiečiai tvirtina, kad tai – šiek tiek kitoks visureigis. Mat, jis turėtų būti priskiriamas ne SUV („Sports Utility Vehicle“), o SAV („Sports Activity Vehicle“) kategorijai. Tačiau ne tai yra svarbiausia, nes gamintojai šiais laikais ir sedanus sugeba įsprausti į hečbekų rėmus.
Visureigio viduje BMW suprojektavo savo automobiliams būdingą saloną su plačiu, 4 ciferblatus talpinančiu prietaisų skydeliu bei gigantišku, 10,2 colio skersmens „Control Display Monitor“ ekranu.
Bavarai teigia, kad trečiosios kartos X5 bus maždaug 7 procentais erdvesnis už savo pirmtaką. Negana to, galinė sėdynė čia padalinta santykiu 40/20/40, todėl bagažinės talpa priklausys tiesiogiai nuo gabenamų krovinių ir gale sėdinčių keleivių skaičiaus (nuo 650 iki 1870 litrų).
Salone netrūksta vietos ir asmeniniams daiktams – durelių kišenėse tilps iki pusantro litro talpos vandens buteliai, o galiniai keleiviai duryse suprojektuotose kišenėse galės pasidėti šiek tiek mažesnius, litro talpos butelius.
Naujuosius X5 bus galima įsigyti su dviem naujais įrangos lygiais: „Luxury Line“ ir „xLine“. Jie skirsis ne tik unikaliais sprendimais salone, bet ir išorėje. „M Sport“ paketą sudarys žemesnė „M Adaptive“ prie kelio dangos prisitaikanti pakaba, aerodinaminiai elementai, sportiškos sėdynės, sportiška salono apdaila bei 19 colių ratlankiai.
BMW X5 F15 yra 29 mm ilgesnis, 5mm platesnis bei 14 mm žemesnis už savo pirmtaką. Visgi, vokiečiai nusprendė atstumo tarp ašių nekoreguoti – jis siekia 2933 mm.
Nors šis visureigis visais parametrais yra didesnis už antrąją kartą, Bavarijos žemėje dirbantys inžinieriai sugebėjo naujojo modelio svorį sumažinti devyniasdešimčia kilogramų.
Rudenį BMW salonuose pasirodysiantys F15 visureigiai bus parduodami su trimis skirtingais varikliais. Baziniai „xDrive30d“ turės 3,0 litrų, šešių cilindrų dyzelines jėgaines su 255 AG, „xDrive50i“ po variklių gaubtais turės 4,4 litro V8 benzininius motorus su 444 AG, tuo tarpu sportiškos M50d versijos gaus šešių cilindrų dyzelinius variklius su trimis turbokompresoriais. Su 376 AG šie modeliai iki 100 km/h įsibėgės per 5,3 sekundės. Pranešama, kad kiekvienas pagamintas BMW X5 turės visų varančiųjų ratų važiuoklę ir 8 laipsnių automatinę transmisiją.
Šių metų gruodį trečiosios kartos X5 versijų gamą turėtų papildyti dar keletas modifikacijų: „dyzelinės „xDrive40d“ bei „xDrive25d“ bei benzininė „xDrive35i“. Negana to, BMW planuoja pristatyti ir pigesnę versiją „sDrive25d“ – pirmąjį visureigį šios markės istorijoje su galiniais varančiaisiais ratais. Tikėtina, kad jie bus patys pigiausi, o miesto sąlygomis pagal savo galimybes turėtų nenusileisti ir nuo brangesnių savo varžovų – juk papildoma varančioji ašis privalumų suteikia toli gražu ne kiekvieną dieną.
Šios žinios malonios turėtų būti ne tik Lietuvos BMW markės entuziastams, bet ir Vilniaus merui Artūrui Zuokui. Jis yra didelis šio automobilio gerbėjas ir šiuo metu eksploatuoja antrosios kartos X5.