Praėjusiais metais „Concorso d‘Eleganza Villa d‘Este“ renginyje BMW pristatė ant Z4 platformos sukurtą „Zagato Coupe“ – šis modelis taip pat sulaukė didelio žiniasklaidos dėmesio.
Visgi, naujas dizaino šedevras arba tiesiog šios epochos automobilių pramonės elegancijos etalonas kaustė šventės lankytojų dėmesį.
BMW nuotr./„BMW Pininfarina Gran Lusso V12 Coupe“ |
„BMW Pininfarina Gran Lusso V12 Coupe“ daugeliui išties priminė kultinę 8 seriją. Ne tik dėl elegantiško, ilgo kupė kėbulo, bet ir dėl V12 variklio. Būtent BMW 850 buvo paskutinis kupė modelis šios markės gamoje, turėjęs dvylikos cilindrų variklį.
Visgi, patikimų šaltinių teigimu, vokiečiai išlieka atsargūs, kalbėdami apie šio modelio įtaką. „Mes norime parodyti pasauliui, kad ateitis neapsiriboja vien elektromobiliais – mums rūpi ir tradicijos, automobilių keliamos emocijos vairuotojams“, – „Autoweek“ žurnalistams teigė neįvardijamas BMW atstovas.
„Mes nenusprendėme, ar mums reikia 8 serijos atgimimo, tačiau šis prototipas parodo, kaip tokio tipo automobilis mūsų šeimoje galėtų atrodyti netolimoje ateityje“, – teigė aukštas pareigas BMW kompanijoje užimantis darbuotojas.
BMW nuotr./„BMW Pininfarina Gran Lusso V12 Coupe“ |
Ne paslaptis, kad „Gran Lusso V12 Coupe“ buvo sukurtas ant 7 serijos architektūros – tam vokiečiai panaudojo ir iš 760Li pasiskolintą 6,0 litrų, V12 variklį su dviem turbokompresoriais, septintojoje serijoje generuojantį 535 AG.
Elegantiško automobilio salone pastebimi 5 bei 7 serijos dizaino akcentai, vidus nuo pastarųjų modelių skiriasi mažiau nei išorė. Visgi, dizaino komanda nepatingėjo parinkti aukštos kokybės, prašmatnių medžiagų.
Kol Vokietijos pramonės gigantės valdyba svarsto, ką reikėtų daryti su šiuo modeliu, kaip manote, ar 8 serijos atgimimas pagal italų pademonstruotą šabloną BMW kompanijai būtų naudingas?