„Krasta auto“ direktorės Astos Bagdonavičienės teigimu, šia iniciatyva siekiama ir BMW gerbėjams suteikti galimybę prisidėti prie golfo populiarinimo šalyje ir tapti šio unikalaus socialinio projekto dalimi.
„Dauguma BMW gerbėjų ir vairuotojų pasižymi aktyviu gyvenimo būdu, o vienas iš jų laisvalaikio pomėgių dažnai yra golfas. Todėl, tikime, kad juos sudomins galimybė prisidėti prie to, kad vaikams visoje Lietuvoje būtų sudarytos sąlygos susipažinti su šia sporto šaka, patirti naujų emocijų ir galbūt tapti profesionaliais golfo žaidėjais“, - sako A. Bagdonavičienė.
Šiuo projektu, prie kurio kviečiami prisijungti BMW gerbėjai, ilgainiui bus siekiama pakeisti susiformavusį įvaizdį, jog golfas yra tik siauram žmonių ratui prieinama sporto šaka. „Tikime, jog visi kartu moksleiviams padėsime atrasti golfą kaip įdomią ir smagią sporto šaką, kuria užsiimti gali kiekvienas, nepaisant amžiaus ar skirtingo pradinio fizinio pasirengimo“, - sakė ji.
A. Bagdonavičienės teigimu, vienytis bendram tikslui ir prisidėti prie projekto kviečiami ne tik BMW aksesuarų pirkėjai. Kiekvienas „Krasta auto“ klientas gali pasiūlyti savo asmeninį indėlį į „BMW GolfSport“ projektą – lėšomis, savanoryste, ar kt.
Pirmą kartą galimybė prisidėti prie socialinio projekto „BMW GolfSport“ buvo pasiūlyta birželio pabaigoje Europos centro golfo klubo aikštyne vykusio tradicinio BMW golfo turnyro dalyviams bei svečiams. Norėjusių prisidėti prie socialinio projekto buvo nemažai, todėl ir toliau tikimasi aktyvaus prisijungimo prie „BMW GolfSport“.