Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti
2012 09 03

BMW pirkėjai prisidės prie golfo populiarinimo Lietuvos mokyklose

Nuo šiol kiekvienas BMW gerbėjas gali asmeniškai prisidėti prie golfo populiarumo didinimo Lietuvoje. Socialinį golfo projektą „BMW GolfSport“ šalies mokyklose kartu su Lietuvos golfo federacija (LGF) inicijuojanti oficiali BMW atstovė UAB „Krasta auto“ visą pelną nuo parduotų BMW aksesuarų skirs vaikų tobulėjimui golfo srityje ir specialios golfo įrangos pirkimui.
Golfo kamuoliukas
Golfo kamuoliukas / Gamintojo nuotr.
Temos: 1 BMW

„Krasta auto“ direktorės Astos Bagdonavičienės teigimu, šia iniciatyva siekiama ir BMW gerbėjams suteikti galimybę prisidėti prie golfo populiarinimo šalyje ir tapti šio unikalaus socialinio projekto dalimi.

„Dauguma BMW gerbėjų ir vairuotojų pasižymi aktyviu gyvenimo būdu, o vienas iš jų laisvalaikio pomėgių dažnai yra golfas. Todėl, tikime, kad juos sudomins galimybė prisidėti prie to, kad vaikams visoje Lietuvoje būtų sudarytos sąlygos susipažinti su šia sporto šaka, patirti naujų emocijų ir galbūt tapti profesionaliais golfo žaidėjais“, - sako A. Bagdonavičienė.

Šiuo projektu, prie kurio kviečiami prisijungti BMW gerbėjai, ilgainiui bus siekiama pakeisti susiformavusį įvaizdį, jog golfas yra tik siauram žmonių ratui prieinama sporto šaka. „Tikime, jog visi kartu moksleiviams padėsime atrasti golfą kaip įdomią ir smagią sporto šaką, kuria užsiimti gali kiekvienas, nepaisant amžiaus ar skirtingo pradinio fizinio pasirengimo“, - sakė ji.

A. Bagdonavičienės teigimu, vienytis bendram tikslui ir prisidėti prie projekto kviečiami ne tik BMW aksesuarų pirkėjai. Kiekvienas „Krasta auto“ klientas gali pasiūlyti savo asmeninį indėlį į „BMW GolfSport“ projektą – lėšomis, savanoryste, ar kt.

Pirmą kartą galimybė prisidėti prie socialinio projekto „BMW GolfSport“ buvo pasiūlyta birželio pabaigoje Europos centro golfo klubo aikštyne vykusio tradicinio BMW golfo turnyro dalyviams bei svečiams. Norėjusių prisidėti prie socialinio projekto buvo nemažai, todėl ir toliau tikimasi aktyvaus prisijungimo prie „BMW GolfSport“.
 

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Netikėtai didelis gyventojų susidomėjimas naujomis, efektyviomis šildymo priemonėmis ir dotacijomis
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?