Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti
2011 08 13

BMW planuoja kiek „kitokį“ M5?

Dar visai neseniai atrodė, jog BMW su visų varančiųjų ratų važiuokle, būtų kažkoks nukrypimas, tačiau šiomis dienomis koncernui sėkmingai leidžiant tokius modelius, kaip X5 M ar X6 M, požiūris į tokius dalykus pasikeitė.
2012 m. BMW M5
2012 m. BMW M5 / Gamintojo nuotr.

Tačiau prie ko čia M5? Jeigu jūs pradedate nervintis dėl naujų gamintojo planų, pakenksiančių gamintojo retupacijai, geriau nebeskaitykite toliau, nes BMW naujajam sedanui galvoja suteikti ne tik visų varančiųjų ratų važiuoklę, bet ir ... dyzelinį variklį.

Šiuos gandus paskleidė visai neseniai išplatintas oficialus gamintojo pranešimas apie „M550dX“ modelį. Pirmąją pavadinimo raidę bei skaičių tikriausiai mėgstame visi, tačiau sekantis „50“ skaičius užsimina apie naująjį agregatą su trimis turbokompresoriais, kurį BMW oficialiai pristatys Frankfurto automobilių parodoje. „D“ raidė atspindi dyzelinius degalus, o „X“ – visus varančiuosius ratus.

Automobilių mėgėjai tikriausiai jau buvo įpratę pačius geriausius bei greičiausius BMW modelius vadinti trumpais pavadinimais, kaip „M3“ ar „M5“, tačiau tikri BMW fanai žino, jog pirmasis šios divizijos produktas buvo M353i, o tik vėliau atsirado M5.

Galbūt Bavarijos automobilių gamintojas sugalvojo grįžti prie senojo pavadinimų formato, kurdamas šį dyzelinį sedaną su visų varančiųjų ratų važiuokle? Į šį klausimą atsakyti gali tik laikas.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kai norai pildosi: laimėk kelionę į Maldyvus keturiems su „Lidl Plus“
Reklama
Kalėdinis „Teleloto“ stebuklas – saulėtas dangus bene kiaurus metus
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos