Tačiau prie ko čia M5? Jeigu jūs pradedate nervintis dėl naujų gamintojo planų, pakenksiančių gamintojo retupacijai, geriau nebeskaitykite toliau, nes BMW naujajam sedanui galvoja suteikti ne tik visų varančiųjų ratų važiuoklę, bet ir ... dyzelinį variklį.
Šiuos gandus paskleidė visai neseniai išplatintas oficialus gamintojo pranešimas apie „M550dX“ modelį. Pirmąją pavadinimo raidę bei skaičių tikriausiai mėgstame visi, tačiau sekantis „50“ skaičius užsimina apie naująjį agregatą su trimis turbokompresoriais, kurį BMW oficialiai pristatys Frankfurto automobilių parodoje. „D“ raidė atspindi dyzelinius degalus, o „X“ – visus varančiuosius ratus.
Automobilių mėgėjai tikriausiai jau buvo įpratę pačius geriausius bei greičiausius BMW modelius vadinti trumpais pavadinimais, kaip „M3“ ar „M5“, tačiau tikri BMW fanai žino, jog pirmasis šios divizijos produktas buvo M353i, o tik vėliau atsirado M5.
Galbūt Bavarijos automobilių gamintojas sugalvojo grįžti prie senojo pavadinimų formato, kurdamas šį dyzelinį sedaną su visų varančiųjų ratų važiuokle? Į šį klausimą atsakyti gali tik laikas.