Šioje parodoje paskutiniais metais buvo pristatyti keletas ypač futuristiškų bavariškų automobilių. Kad ir „M1 Hommage“ ar „328 Hommage“. Šiais metais atėjo laikas dar vienam modeliui. Į kompaniją buvo pakviesti automobilio dizainą puikiai išmanantys vyrukai iš „Zagato“ studijos.
Tai ypač retas atvejis, kai BMW kūrė automobilio dizainą ne savo dizaino centre, o kreipėsi pagalbos į nepriklausomas dirbtuves. Ir nors šis „Zagato Coupe“ yra vienetinis modelis, jis tikrai nėra gležnas ir netikras. Šis automobilis yra užregistruotas Vokietijoje ir gali kiek tik nori važinėti pasaulio keliais.
Pakalbėkime apie dizainą. Automobilio aerodinamika yra optimizuota kiekvienai dienai. Tai reiškia, kad net ir važiuojant dideliu greičiu, automobilis išliks stabilus. Tai patvirtinta BMW vėjo tunelyje. Taip pat, BMW priklausančioje bandymų trasoje.
BMW nelinkę pasakoti kas slypi po nuostabiu itališku kėbulu. Tai savaime suprantama, nes mechaniniai agregatai nėra labai jauni – tai šios kartos Z4 modelio važiuoklė ir variklis.
Analizuojant „BMW Zagato Coupe“ kėbulo linijas, matome, kad jaučiama abiejų šalių įtaka. Štai priekinės grotelės – jų su niekuo nesumaišysi – yra firminiai BMW inkstai. O štai stogas – „Zagato“ vizitinė kortelė. Jo forma gimė dar dvidešimtojo amžiaus viduryje, o tie apvalūs išsikišimai sugalvoti, kad tilptų vairuotojas ir šturmanas su šalmais.
BMW ir „Zagato“ kartu dirba jau nebe pirmą kartą. „Zagato“ komanda prisidėjo prie įspūdingų automobilių, tokių kaip „BMW Michelotti Vignale“ (1959 m.), BMW 700 (1959 m.), „BMW 3200 CS Bertone“ (1962 m.) ir BMW M1 (1978 m.) gamybos. „Zagato Coupe“ – šios gražios tradicijos tęsinys.