Pateikiamoje vaizdinėje medžiagoje prototipu įveikiami žvyrkeliai, įkalnės bei įprastiems lengviesiems automobiliams sunkiau pravažiuojami keliai. Galima suprasti, jog gamintojas neketina lygiuotis su tikrais visureigiais. Panašu, kad BMW X1 visų pirma išliks geriems keliams pritaikytas automobilis, turintis galimybę įveikti sunkiau pravažiuojamas vietoves.
Pirmieji serijinės gamybos X1 modeliai turės vieną iš dviejų komplektacijų: „xDrive20d“ su 177 AG galia ir 5,8 l/100 km vidutinės kuro sąnaudos bei „xDrive23d“ su 204 AG. Taip pat planuojama pasiūlyti „xDrive18i“ ir „xDrive18d“ versijas.
Primename, jog 2008 m. spalio mėn. vykusioje Paryžiaus (Prancūzija) automobilių parodoje debiutavo BMX X1 koncepcija. Tuomet pranešta, jog mažojo visureigio kaina Didžiojoje Britanijoje prasidės nuo 20 000 svarų sterlingų (apie 80 000 litų). Per metus gamintojas tikisi parduoti 100 tūkstančių šių automobilių.
Akivaizdu, jog BMW nusprendė atskleisti bent dalį savo kortų – oficialiai išplatintos, nors ir užmaskuoto BMW X1 gamyklinio prototipo nuotraukos, nutrauks slaptų automobilio bandymų kadrų maniją ir dar labiau intriguos laukti oficialios modelio premjeros šių metų vasarą.
2009 06 09
BMW X1 prototipas – miestietis su kaliošais
BMW X1 gamyklinės versijos prototipas pastebėtas Maljorkoje – mažasis bavarų visureigis nesitaiko į neįveikiamą bekelę, tačiau nevengia prastų kelių. Visgi panašu, kad šiam mažyliui miesto asfaltas taps priimtiniausia kelio danga.
Pranešti klaidą
Sėkmingai išsiųsta
Dėkojame už praneštą klaidą