Monstro širdis – 6,3 l darbinio tūrio, V12 tipo variklis, pasiekiantis 800 AG ir 1 420 Nm sukimo momentą, elektroniškai apribotą iki 1 100 Nm. Keturi išmetamųjų dujų vamzdžiai, priekinis ir galinis spoileris bei šoniniai slenksčiai nepalieka abejonių kokiems tikslams yra paruoštas šis modelis.
Trumpai apžvelgėme automobilio išorę, bet vieną dizaino elementą pasilikome desertui. Ar pastebėjote tuos gremėzdiškus galinių ratų gaubtus, gerinančius aerodinamines savybes? Taip, tai dalis pabulinimų, skirtų sumažinti oro pasipriešinimą, bet ar tai vis dar toks automobilis, kuriuo norėtųsi pasipuikuoti gatvėje?
Nekyla abejonių, jog tai ypač greitas modelis – 100 km/h per 3,7 s, 200 km/h per 9,9 s, 300 km/h per 23,9 s, o maksimalus greitis elektronikos pagalba apribotas iki 350 km/h. Anot „Brabus“, nuėmus ribotuvą, galbūt pavyktų pasiekti ir 370 km/h. Vidutinės kuro sąnaudos – 15,7 l/100 km, CO2 emisija – 372 g/km.
Žvėriška galia, išskirtinis dizainas ir vos 10 tokių versijų turintiems 600 000 eurų ( litų). Ypatingas automobilis ypatingiems pirkėjams.
2009 09 26
„Brabus E V12“ – ar patobulinimų būna per daug?
Ar patobulinimų būna per daug? Tai, aišku, yra kiekvieno automobilių gerbėjo nuomonė, bet šį kartą pristatome išskirtinį patobulinimų rezultatą – „Mercedes-Benz E“ pagrindu sukurtą „Brabus E V12”. Gal šį kartą vokiečiai kiek persistengė?
Pranešti klaidą
Sėkmingai išsiųsta
Dėkojame už praneštą klaidą