Metinė prenumerata tik 6,99 Eur. Juodai geras pasiūlymas
Išbandyti
2009 09 26

„Brabus E V12“ – ar patobulinimų būna per daug?

Ar patobulinimų būna per daug? Tai, aišku, yra kiekvieno automobilių gerbėjo nuomonė, bet šį kartą pristatome išskirtinį patobulinimų rezultatą – „Mercedes-Benz E“ pagrindu sukurtą „Brabus E V12”. Gal šį kartą vokiečiai kiek persistengė?
„Brabus E V12“ – ar patobulinimų būna per daug?
„Brabus E V12“ – ar patobulinimų būna per daug? / Gamintojo nuotr.
Monstro širdis – 6,3 l darbinio tūrio, V12 tipo variklis, pasiekiantis 800 AG ir 1 420 Nm sukimo momentą, elektroniškai apribotą iki 1 100 Nm. Keturi išmetamųjų dujų vamzdžiai, priekinis ir galinis spoileris bei šoniniai slenksčiai nepalieka abejonių kokiems tikslams yra paruoštas šis modelis. Trumpai apžvelgėme automobilio išorę, bet vieną dizaino elementą pasilikome desertui. Ar pastebėjote tuos gremėzdiškus galinių ratų gaubtus, gerinančius aerodinamines savybes? Taip, tai dalis pabulinimų, skirtų sumažinti oro pasipriešinimą, bet ar tai vis dar toks automobilis, kuriuo norėtųsi pasipuikuoti gatvėje? Nekyla abejonių, jog tai ypač greitas modelis – 100 km/h per 3,7 s, 200 km/h per 9,9 s, 300 km/h per 23,9 s, o maksimalus greitis elektronikos pagalba apribotas iki 350 km/h. Anot „Brabus“, nuėmus ribotuvą, galbūt pavyktų pasiekti ir 370 km/h. Vidutinės kuro sąnaudos – 15,7 l/100 km, CO2 emisija – 372 g/km. Žvėriška galia, išskirtinis dizainas ir vos 10 tokių versijų turintiems 600 000 eurų ( litų). Ypatingas automobilis ypatingiems pirkėjams.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kai norai pildosi: laimėk kelionę į Maldyvus keturiems su „Lidl Plus“
Reklama
Kalėdinis „Teleloto“ stebuklas – saulėtas dangus bene kiaurus metus
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos