Standartinis 5,5 l darbinio tūrio variklis, sulaukęs rimtų pakeitimų, tapo 6,3 l monstru su didesnėmis nei gamyklinėmis turbinomis, efektyvesne aušinimo sistema, nerūdijančio plieno išmetimo vamzdžiais bei atnaujinta variklio elektronika.
Ar verta tobulinti ir taip galingą motorą? Jei esi galios ir greičio maniakas – tikrai taip. Pakeistas variklis išvysto 750 AG galią ir elektronikos pagalba iki 1100 Nm apribotą sukimo momentą. 100 km/h pasiekiamas per 4, o 200 km/h – per 11,9 s. Maksimalus greitis taip pat ribojamas iki 340 km/h.
Paprastai „Brabus“ ne tik dirba po variklio dangčiu, bet nepamiršta ir išorės bei interjero. Šį kartą sumontuoti papildomi priekiniai LED tipo žibintai bei galinis spoileris. Tuo tarpu automobilio viduje bus galima naudotis ypač plonu nešiojamuoju kompiuteriu, spalvotu spausdintuvu bei interneto prieiga. 15,2 colio (30,4 cm) įstrižainės monitorius tiks ir darbui ir pramogoms. Taip pat siūlomos elektra valdomos užuolaidėlės, jachtose sutinkama klevo bei egzotiškos, itin tamsios medienos apdaila.
Panašu, jog viskas priklauso nuo vartotojų poreikių – jei atsiras pirkėjų, norinčių ir taip, atrodytų, tobulą automobilį dar patobulinti, visuomet darbo turės ir tokie specialistai kaip „Brabus“ komanda.
2009 09 11
„Brabus SV12 R” – vikrus ir prabangus banginis
Atnaujintos versijos „Mercedes-Benz S 600” buvo panaudotas „Brabus“ patobulinimams. Kai šie vokiečių specialistai imasi darbo, galima laukti tikros bombos. Taip nutiko ir šį kartą – sukurtas itin vikrus ir dar prabangesnis banginis.
Pranešti klaidą
Sėkmingai išsiųsta
Dėkojame už praneštą klaidą