Kaip „Tesla Roadster“ įrodė, kad elektriniai varikliai gali veikti sportiniame automobilyje, taip „Bremach“ stengiasi įrodyti, kad jie gali veikti ir ekstremaliuose automobiliuose. Bekelei skirtuose modeliuose ypač reikalingas geras sukimo momentas, o elektrovarikliai jį pasiekia vos įsijungę. „T.Rex“ naudojamas 100 kW galios motoras visą savo galią atiduoda vos tik gavęs pirmą elektros impulsą iš akumuliatorių.
Gamintojas teigia, kad sumontuotų akumuliatorių pakaks įveikti 240 km trasai pačiomis sudėtingiausiomis sąlygomis. Gamintojas šiam varikliui suteikia pakankamai ilgą garantiją – 50 tūkst. km arba trejų metų.
Jei bijote elektros, „Bremach“ specialistai siūlo tokį pat automobilį komplektuoti su V8 „Chevrolet“ benzininiu varikliu. Šiam varikliui siūlomos šešių pavarų mechaninė arba penkių pavarų automatinė transmisijos. Taip pat galimas mažesnio gamtinėmis dujomis ar hibridinio variklio pasirinkimas.
Kėbulą taip pat galite išsirinkti pagal poreikį – siūlomos dviejų arba keturių durų kabinos ir kabrioletas. Galingai skamba „Bremach T.Rex Cabrio“! Dabar neišsigąskite – skelbsime jo kainą. Prašome turėti galvoje, kad šis automobilis rimtų konkurentų be „Mercedes-Benz Unimog“ neturi. Taigi, elektra varomas „Bremach T.Rex“ jūsų piniginę palengvins 300 tūkst. Lt.