Šios padangos pirmą kartą bus parodytos šių metų rugsėjį Paryžiaus automobilių parodoje, o Europos Sąjungos šalyse jų prekyba prasidės nuo spalio 1 d.
„Bridgestone Europe“ pranešė, kad didžioji dauguma padangų, kurios yra pagamintos po šių metų liepos 1-osios, bus pažymėtos taip, kad atitiktų naująjį ES teritorijoje nuo šių metų lapkričio įsigaliosiantį padangų žymėjimo reglamentą.
Tai tik dalis savybių siekiant tobulybės
„Bridgestone“ kompanijos pateikiamoje informacijoje išdėstytas ir koncerno požiūris į šią naujovę. Jame teigiama, kad „Bridgestone“ visokeriopai remia naujai įsigaliojusią tvarką, nes tai padeda vartotojui teisingai pasirinkti padangas atsižvelgiant į jų kokybę ir gerąsias savybes.
Tuo pat metu „Bridgestone“ pabrėžia, kad naujajame žymėjime yra atsižvelgiama į vos tris kriterijus: pasipriešinimą riedėjimui, sukibimą ant šlapios dangos ir keliamą triukšmą. Tai tik trys iš daugelio kriterijų, pagal kuriuos bandomos padangos.
Kompanija pareiškė, kad ji nesustos kūrimo procese ir neapsistos tik ties šiais trimis kriterijais, bet ir toliau kurs naujus produktus atsižvelgiant į visas geriausias padangos savybes. Kuriant vasarines padangas bus ir toliau kreipiamas ypatingas dėmesys į tokias savybes kaip stabdymo kelias ant sausos dangos, padangos stabilumas ar ilgaamžiškumas. Kuriant žiemines padangas, be išvardintų savybių, ypatingą dėmesį „Bridgestone“ skirs stabdymo kelio mažinimui ant sniego ir ledo, bei stabilumui posūkiuose.
„Naujasis ES padangų žymėjimo reglamentas yra pozityvus žingsnis padangų, kurios parduodamos Europoje, suskirstymo pagal kokybę link“ - sakė „Bridgestone Europe“ vykdantysis direktorius ir prezidentas Franco Annunziato.
Jokių kompromisų kokybei
Padangų pirkėjams labai svarbu žinoti, kad kai kurios padangų savybės yra visiškai nesuderinamos su kitomis. Geriausias pavyzdys labiausiai nesuderinamų savybių – sukibimas ant šlapios kelio dangos ir kuro ekonomiškumas (t.y. pasipriešinimas riedėjimui). Sukibimui ant šlapios kelio dangos reikia, kad padangos protektorius kuo geriau sukibtų su kelio paviršiumi, kai tuo tarpu kuro ekonomiškumas yra tuo geresnis, kuo padanga mažiau sukimba su keliu ir mažiau priešinasi riedėjimui.
„Pačių pažangiausių technologijų, tokių kaip „NanoPro-Tech™“ dėka, „Bridgestone“ kompanijai pavyko sukurti padangą, kuri atitinka pačius aukščiausius ES keliamus reikalavimus – „A/A“ lygį - sako „Bridgestone Europe“ prezidentas Annuziato, - mes itin didžiuojamės tuo, kad pasiekėme aukščiausią lygį ir pristatome tokią padangą vieni pirmųjų rinkoje.“
Tinkamas padangų slėgis – svarbiausias veiksnys
„Bridgestone“ pabrėžia, kad svarbiausias veiksnys, užtikrinantis geriausias padangų savybes ir saugumą kelyje – tikslai, kurių siekiant ir buvo įvesti nauji ES padangų žymėjimo reikalavimai – galimi tik tokiu atveju, jeigu vartotojai tinkamai prižiūrės ir eksploatuos padangas, ypač jeigu padangos bus eksploatuojamos jose esant tinkamam oro slėgiui.
Tuo tarpu, „Bridgestone“ kompanijos užsakymu atlikus tyrimą, kurio metu Europoje buvo patikrinti net 46 000 automobilių, 63 procentai vairuotojų važiavo su automobiliais, kurių padangose oro slėgis buvo per mažas. Net penktadalis visų vairuotojų važiavo automobiliais, kurių bent viena padanga buvo visiškai nusidėvėjusi ir neatitiko minimalių protektoriaus gylio reikalavimų.