Manoma, kad šis ketverių durų sedanas-kupė pakeis dvivietį „Bugatti Veyron“, kurio gamybą ketinama baigti jau 2012 m. Panašu, kad vieno greičiausių pasaulyje automobilių įpėdinis bus pastebimai santūresnis.
„Bugatti 16C Galibier“ koncepcijoje sumontuotas pirmtako 8,0 l W16 tipo variklis, tačiau jo galia sumažinta nuo 1 000 AG iki 800 AG. Be to, teigiama, kad specialiai „Veyron“ sukurta dvigubos sankabos pavarų dėžė bus pakeista įprasta 8 laipsnių automatine greičių dėže. Manoma, jog toks automobilis išvystys per 350 km/val. greitį.
Neatmetama galimybė, kad „Bugatti 16C Galibier“ būtų gaminamas naudojant tą pačią platformą, kaip ir kitas „Volkswagen“ grupės flagmanas – „Bentley Mulsanne“. Naujasis prancūzų modelis turėtų kainuoti tiek pat, kiek ir „Veyron“ - nuo 900 tūkst. svarų sterlingų (apie 3,5 mln. litų).
2009 12 25
„Bugatti 16C Galibier“ gamyba – vis labiau tikėtina
Šių metų rugsėji pristatyta „Bugatti 16C Galibier“ koncepcija greičiausiai bus gaminama. Tai liudija faktas, jog kompanija patentavo naujojo modelio formas bei išvaizdą.
Pranešti klaidą
Sėkmingai išsiųsta
Dėkojame už praneštą klaidą