Tuo pačiu metu „Bugatti“ kaip tik ketino įžengti į „super-prabangių“ automobilių klasę. Ir kalbama ne apie kurią nors „Veyron“ modelio versiją, o apie išskirtinį „Galibier“.
Šis projektas pirmą kartą viešai buvo pristatytas 2009-aisiais, tačiau pernai buvusį kompanijos vadovą Wolfgangą Durheimerį pakeitęs Wolfgangas Schreiberis šio automobilio vystymo darbus atidėjo vėlesniam laikui. Praėjusių metų spalį sklandė gandai, kad „Galibier“ pasirodymas nukeltas į 2015-uosius. Visgi panašu, kad tie laukiamieji 2015-ieji niekada taip ir neateis. Arba ateis, tačiau be didžiojo siurprizo.
Pasak „MotorTrend“ žurnalistų, dabartinis kompanijos vadovas, ponas Schreiberis teigia, kad „Bugatti“ negali sau leisti vienu metu turėti dviejų skirtingų automobilių. Tuo tarpu jis neakivaizdžiai prasitarė, kad kompanija jau dirba prie W16 variklį turinčio superautomobilio („Veyron“) pakaitalo.
Tokį „Galibier“ projekto likimą nulėmė prabangos stygius. Mat, prieš keletą metų pristatę patobulintą šio super-sedano prototipo versiją „Bugatti“ vadovai nusprendė ją smarkiai patobulinti. Tam, suprantama, reikėjo laiko ir pinigų.
Wolfgangas Schreiberis teigė, kad tokio tipo automobilis turėjo būti nepriekaištingas – jame privalėjo nelikti trūkumų. Jis akcentavo, kad įtikti lojaliems „Bugatti“ klientams yra gerokai didesnis iššūkis nei įtikti masėms, perkančioms „Bentley“ automobilius.
Gaila, kad prieš pusę dešimtmečio Franzo-Josepho Paefgeno pasiūlyta idėja savo gyvenimą pabaigs šiukšliadėžėje. Super-sedanas su W16 varikliu, generuojančiu apie 800-1000 AG buvo laukiama naujiena – galbūt toks automobilis padarytų daug įtakos prabangių mašinų segmentui.
Kita vertus, ponas Schreiberis atskleidė, kad gandų apipintas „Super Veyron“ taip pat nepamatys dienos šviesos, tačiau nuo šiol automobilių bei milžiniško greičio mėgėjai laukia daugiau oficialių naujienų iš šios kompanijos – įdomu, kuo bus pakeistas „Veyron“.