Darbai jau prasidėjo. Per keletą pastarųjų mėnesių, kompanijos vadovo teigimu, pasikeitė net ir automobilio išvaizda. „Mes tikrai tęsiame darbus prie šio modelio, tačiau žinokite, jog nuo originaliojo koncepcinio „Galibier“, serijinis gana akivaizdžiai skirsis“, – teigia jis.
„Mūsu darbuotojai pakeitė automobilio dizainą. Nuo vidurinių stogo statramsčių viskas keisis gana radikaliai. Galinės sėdynės bus patobulintos, suteikta daugiau vietos gale sėdinčiųjų kojoms, pagerinta vidaus ergonomika. Serijinis „Galibier“ bus šiek tiek ilgesnis nei koncepcinis modelis“, – teigia Wolfgangas Duerheimeris. „Po kapotu bus keturženklis arklio galių skaičius.“
Vadovas taip pat paminėjo, jog visi pokyčiai buvo aptarti su tais, kurie jau turi „Bugatti“ automobilį. „Bent pusė „Veyron“ savininkų buvo šiame automobilyje. Jo išvaizda išliks panaši į koncepcinio „Galibier“, tačiau kai kurie sprendimai bus naujoviški.“
Pirmą kartą koncepcinis „Galibier“ buvo parodytas praėjusių metų Ženevos automobilių parodoje. Jis debiutavo su 16 cilindrų, 1000 AG varikliu, varomu arba benzinu, arba etanoliu.
Prabangaus, serijinio sportiško sedano kaina turėtų siekti 1 mln. eurų (3,45 mln. Lt), o gamintojas šiuos modelius pradės surinkinėti 2013–2014 metais.