Pasak dienraščio, „Bugatti“ naująjį „Galibier“ į gamybą tikisi paleisti 2014 metais. Dabar, kai už prabangių VW grupės automobilių gamybą atsakingi tapo „Audi“ ir „Porsche“, valdyba nusprendė, kad A8 platforma bus tinkama ir „Bugatti“ automobiliui. Kaip mes tikimės, kad tai ne tiesa...
Nesupraskite neteisingai, mums labai patinka A8 technologiniai sprendimai. Naudojant aliuminį tiek rėmui, tiek kėbului, jis yra lengvesnis ir geriau valdomas už konkurentų sedanus. Tačiau mes kalbame apie „Bugatti“. Markę, kuri pagamino patį greičiausią, patį galingiausią ir patį brangiausią automobilį pasaulyje.
Jei tikėsime „Spiegel“, naujasis keturių durų modelis turės tokią pat kainos etiketę kaip „Veyron“ ir jų bus pagaminta vos 300 vienetų. Taigi, žinia, kad kažkur giliai slepiasi „Audi A8“ technologijos skamba panašiai kaip „Rolex“ laikrodyje būtų naudojamas koks „Citizen“ mechanizmas...