2011-ųjų vasarą debiutavęs „Aventador“ sulaukė didelio dėmesio. Net 1300 tokių automobilių jau važinėja įvairiausių valstybių gatvėmis. Naujasis rodsteris nuo kupė modelio skiriasi nuimamu stogu bei perdaryta galine dalimi, įskaitant ir kitokį variklio dangtį.
Kaip žinia, kabrioletai dažniausiai negali pasigirti itin geromis kėbulo standumo savybėmis, tačiau „Lamborghini“ šio modelio kūrime panaudojo pažangias technologijas bei itin tvirtas anglies pluošto medžiagas. Beveik 6 kilogramus sveriantis stogas gali turi būti nuimamas rankiniu būdu, tačiau gamintojas akcentuoja, jog tai – nesudėtingas procesas. Tam, kad esant dideliam greičiui automobilio salone neatsirastų didelė oro turbulencija, italai sumontavo specialų aerodinaminį elementą virš priekinio stiklo. Jis oro srautą nukreipia virš automobilio. Beje, pastarąją detalę taip pat galima nuimti.
„Lamborghini“ pasistengė, kad rodsterio dinaminės savybės praktiškai nesiskirtų nuo įprasto „Avenador LP 700-4“. Naujasis kabrioletas naudoja tą patį 6,5 litro V12 atmosferinį variklį su 700 AG, kuris galią į visus varančiuosius ratus perduoda per septynių laipsnių automatinę ISR transmisiją. Iki 100 km/h šis „bulius“ įsibėgės per 3,0 sekundes, o jo spidometro rodyklė nustos kilti ties 350 km/h.
Gamintojas naujajame rodsteryje sumontavo ir degalų sąnaudas mažinančią „Start-Stop“ sistemą. Teigiama, jog „Aventador LP 700-4 Roadster“ yra pirmasis tokios klasės modelis. Šis egzotiškas superautomobilis ne tik praplės ir taip siaurą „Lamborghini“ modelių gamą, bet ir suteiks galimybę geriau girdėti V12 variklio simfoniją.
Akcentuojama, kad „Aventador LP 700-4 Roadster“ kainuos 300 tūkst. eurų (daugiau kaip 1 mln. Lt), neįskaitant papildomų mokesčių.