„Porsche“ teigia, kad atnaujintas šešių cilindrų opozicinis 3,4 l variklis turės 350 AG, o vidutinės jo degalų sąnaudos siekia vos 8,2 l/100 km. Modelio su šiuo varikliu CO2 emisija – 194 g/km. Neįtikėtina? Anot gamintojo atstovų, tai tiesa. Šie duomenys – 16 procentų progresas, lyginant su dabartiniu 911.
Galingesnis „Carrera S“ modelis turės 3,8 l 400 AG variklį. Šis modelis vidutiniškai naudos 8,7 l/100 km degalų. Vėlgi, sunkiai tikėtina.
„Porsche“ teigia, kad pagrindiniai argumentai, leidžiantys teigti tokias įžūliai mažas degalų sąnaudas – automobilio svorio mažėjimas bei naujoji 7 laipsnių mechaninė pavarų dėžė. Naujojo 911 svoris, lyginant su dabartiniu, sumažės beveik 50 kg.
Prie ekologija negarsėjančio gamintojo modelio „žalumo“ prisidės ir „Start/stop“ sistema, automatiškai užgesinantį automobilio variklį stovint sankryžoje bei elektromechaninis vairo stiprintuvas.
Bet vis tiek, šie skaičiai atrodo neįtikėtini. „Porsche“ ir „mažos degalų sąnaudos“ iki šiol buvo tarsi „Dacia“ ir „prabanga“. Nejaugi po Frankfurto parodos, naujiesiems 911 pasirodžius gatvėse, pakeisime šią nuomonę?