Ankstesnės kartos CTS buvo priskiriamas prie nišinio segmento – jis tiesiogiai nekonkuravo nei su 3 serija (C klase), nei su 5 serija (E klase). Visgi amerikiečiai nusprendė pereiti prie stambesnių gabaritų ir į vidutinio dydžio sedanų klasę įžengti su trenksmu.
Ryškūs, „Cadillac“ modeliams būdingi bruožai dominuoja ir naujajame CTS. Teigiama, kad šis modelis buvo kuriamas pagal naują, daugiau į dinamiškumą orientuotą „Art & Science“ dizaino kryptį, o grakštų priekį puošia LED dienos žibintai.
Gamintojo nuotr./„Cadillac CTS“ |
„General Motors“ praneša, kad naujieji CTS bus gaminami su trim skirtingais benzininiais varikliais. Baziniai modeliai turės 2,0 litrų, keturių cilindrų jėgaines su turbokompresoriumi (272 AG), kiek brangesni – 3,6 litro V6 atmosferinius motorus (321 AG), o galingiausi – visiškai naują 3,6 litro V6 agregatą, generuojantį net 420 AG.
Visi motorai bus poruojami su 8 laipsnių automatinėmis pavarų dėžėmis, o už papildomą kainą vairuotojai galės užsisakyti ir visų varančiųjų ratų važiuoklę.
Tikėtina, kad vėliau bus pristatyta ir CTS-V kupė versija, tačiau pirmiausiai pasirodys sedanai bei universalai. 2014-aisiais „Cadillac“ su šiais modeliais turėtų įžengti ir į Europos rinką.