Nors istorijoje yra buvę ir galingesnių „Cadillac“, bet nei vienas nebuvo sukonstruotas paprasto keturių durų kompaktiško sedano pagrindu. Tiesa, modelis apie kurį kalbame yra kupė variantas.
„Ši kupė realizuoja visą mūsų potencialą rafinuotų technologijų ir dramatiško dizaino srityje“, - pasakoja kompanijos Europos padalinio vadovas Wolfgangas Schubertas.
Šioje amerikietiškoje kupė yra tikrų sportinio automobilio elementų - „Brembo“ sportiniai stabdžiai, automatinė greičių dėžė su svirtimis prie vairo, „Magnetic Ride Control“ adaptyvi pakaba ir t.t. Tiesa, nesumaišykite, tai ne tas automobilis greitai įveikti Nemuno žiedą - jis labiau tikrų Vokietijos autobanams.
Priekinės automobilio grotelės skiriasi nuo paprasto CTS modelio - jos didesnės siekiant kompresoriui „pateikti“ daugiau oro. Dar norėtųsi paminėti ratus - 19 colių ratlankiai apmauti „Michelin Pilot Sport 2“ padangomis.
Mes kažką sakėme apie variklį? O reikėtų - 6,2 litro V8 monstras niekuo neprimena Europietiškų „kuklaus“ tūrio motorų. Negana tūrio, jis turi ir „Eaton“ kompresorių ir pasiekia 735 Nm sukimo momentą. Pasak „Cadillac“, kompresorius užtikrina ypač sklandų darbą ir galios pateikimą.
Šis variklis derinamas su viena iš dviejų transmisijų - mechanine arba automatine „Tremec“. Abi šešių pavarų. „Cadillac“ sako, kad automatinė yra specialiai suprogramuota „netramdyti“ automobilio potencialo.