Nuo pernai pristatyto „Cadillac CTS-V“ sedano kupė skiriasi tik kėbulo forma, kiek didesniu atstumu tarp galinių ratų bei truputį mažesniu svoriu. Automobilio išvaizda yra beveik tokia pati, kaip ir standartinės prieš porą mėnesių Los Andžele (JAV) pristatytos kupė versijos.
„Cadillac CTS-V“ kupė yra varoma 6,2 l V8 variklio su kompresoriumi – tokio pačio, kaip ir sedanas. Motoras pasiekia 556 AG galią ir 747 Nm sukimo momentą bei yra sujungtas su, pasirinktinai, 6 pavarų mechanine arba 6 laipsnių automatine su už vairo sumontuotomis perjungimo svirtelėmis pavarų dėže. Mašina 96 km/val. greitis pasiekiamas vos per 3,9 sek.
Keturviečiame automobilyje įdiegta „Magnetic Ride Control“ važiuoklės sistema, lenktyniniais gamintojo vadinami „Brembo“ stabdžiai. Nuo įprasto modelio V versija skiriasi ir radiatoriaus grotelėmis, kurios sukonstruotos padvigubinant įtraukiamo oro srautą.
Prekyba „Cadillac CTS-V Coupe“ Jungtinėse Valstijose bus pradėta šios vasaros pradžioje.
2010 01 05
„Cadillac CTS-V“ kupė – į kovą su „vokiečiais“
Detroito (JAV) automobilių parodoje „Cadillac“ pristatys sportiškiausio savo modelio – CTS-V – kupė versiją. Amerikiečiai šiuo savo kūriniu tikisi konkuruoti su galingaisiais vokiečių gamintojų modeliais.
Pranešti klaidą
Sėkmingai išsiųsta
Dėkojame už praneštą klaidą