Gamintojo teigimu, tai pergalvotas liukso klasės sedanas, kuriame toliau vystoma šios markės meno ir mokslo derinimo filosofija.
Teigiama, kad „Cadillac XTS“ koncepcija buvo pradėta kurti ne iš išorės, o iš vidaus. Automobilis kiek įmanoma labiau pritaikytas vairuotojo patogumui – tvirtinama, kad sukurta nauja žmogaus ir mašinos elektronikos tarpusavio sąsaja.
Tiek savo išorine išvaizda, tiek salono bruožais XTS primena kitus naujausios šios markės modelius, pavyzdžiui, kritikų ir pirkėjų teigiamai įvertiną „Cadillac CTS“.
Sedane įdiegta PHEV hibridinė sistema, kurioje 3,6 l V6 benzininis motoras sujungtas su elektros varikliu, galinčiu kurį laiką sukti mašinos ratus savarankiškai bei energiją naudojančiu iš baterijų su nepriklausomos įkrovos galimybe.
Hibridinė „Cadillac XTS“ koncepcijos galios grandinė bendrai išvysto 350 AG ir pasiekia maksimalų 400 Nm sukimo momentą. Keturių varomųjų ratų automobilyje įdiegta „Magnetic Ride“ važiuoklės sistema, gamintoju teigimu, suderinanti puikias valdymo charakteristikas su komfortišku važiavimu.
Su vokiečių gamintojais rinkoje užsibrėžusio „Cadillac“ flagmanas XTS rinkoje turėtų susiremti su tokiais klasikiniais modeliais kaip „Audi A8“, BMW 7 bei „Mercedes-Benz S“.
Neabejojama, kad koncepcija virs serijiniu modeliu, prekybos salonuose pasirodysiančiu 2012 m.
Pranešti klaidą
Sėkmingai išsiųsta
Dėkojame už praneštą klaidą