Du kart pasaulio „Formulės-1“ čempionas Mika Hakkinenas nepabijojo sėsti už jo vairo. Negana to, jis pasiėmė ir vieną keleivį. Kad ir koks drąsus šis keleivis – jo rankos turėtų drebėti dar ir dabar.
Unikali šio automobilio konstrukcija leidžia vienam keleiviui įsitaisyti kairėje pusėje šiek tiek už vairuotojo. Pakankamai greitoje Gudvudo lenktynių trasoje Didžiojoje Britanijoje tai turbūt karščiausia sėdynė.
Mika Hakkinenas po pasivažinėjimo sakė, kad jis išspaudė tik kokių 50 proc. automobilio galimybių. Pasak jo, šioje trasoje „Caparo“ jautėsi kaip „Formulės-1“ automobilis jaustųsi WRC ralio etape.
Trumpai apie šią velnio mašiną. Jį sukūrė buvę „McLaren“ kompanijos inžinieriai dirbę prie legendinio F1 automobilio. T1 dizainas yra įkvėptas „Formulės-1“ automobilio. Jis, be jokios abejonės, yra artimiausias dalykas formulės bolidui galintis važiuoti paprastais keliais.
„Caparo“ kompanija teigia, kad per metus yra pajėgi pagaminti apie 25 tokius automobilius. Kiek jų pagaminta nuo gamybos pradžios 2008 metais, neatskleidžiama.
Būdamas ypač lengvas (470 kg) ir turėdamas galingą variklį (3,5 litro V8 575 AG), jis savo dinaminiais parametrais pasaulyje lygių neturi. Maksimalus greitis – 330 km/h, iki šimto km/h – per 2,5 sek., nuo 0 iki 160 km/h – per 4,9 sek.
Beje, bandydamas šio automobilio prototipą avarijos ir sužalojimų neišvengė ir daugkartinis kėbulinių automobilių lenktynių BTCC čempionas ir „Fifth Gear“ laidos vedėjas Jasonas Plato. Po avarijos jis pasakė: „Staiga dingo galia, o iš galinės automobilio dalies pradėjo veržtis dūmai. Paspaudžiau stabdžius ir sulėtinęs greitį iš jo iššokau. Tiesa, greitis buvo per didelis.“
Čia prasideda testas: