„Caterham R620“ yra pati galingiausia „Seven“ modelio versija istorijoje, pritaikyta naudojimui gatvėje. 2008-aisiais ši kompanija išleido R500 su 263 AG varikliu. Jis iki 100 km/h įsibėgėdavo per 2,88 sekundės.
Gamintojo teigimu, R620 spidometro rodyklė šią padalą kirs po starto praėjus 2,8 sekundės, o maksimalus šio automobilio greitis sieks 250 km/h – tokias galimybes suteiks 2,0 litrų benzininis variklis su mechaniniu kompresoriumi.
Nors tai ir nėra toks greitas modelis, kaip kiek anksčiau pristatytas R600, tačiau pastaroji versija buvo skirta tik lenktynių trasoms. R600 iki 100 km/h įsibėgėja per 2,6 sekundės, tačiau šio automobilio prietaisų skyde net nėra elementaraus spidometro.
Visgi, „Seven“ tikrai nėra tos mašinos, su kuriomis lėkti daugiau nei 200 km/h greičiu būtų malonu. Jų stichija – posūkiai. Vingiuotose trasose šie automobiliai turi daug geresnį mechaninį sukibimą (vertinant padangų pločio ir mašinų svorio santykį).
R620 bus apaunami 13 colių skersmens ratlankiais su užmontuotomis „Avon ZZR“ padangomis. „Caterham“ teigia, kad per šiuos metus jie pristatys ir kiek minkštesnę S620 versiją su ne tokiais standžiais pakabos elementais.
Žinant, kad „Caterham R500“ projektas nebuvo finansiškai sėkmingas, kyla abejonių ir dėl naujojo, dar galingesnio automobilio pardavimų. Mat, jo kaina siekia beveik 50 tūkst. svarų (apie 200 tūkst. Lt) – kažin ar atsiras tokių, kuriems papildoma beveik 50 AG galia ir 0,8 sekundės greičiau pasiekiamas 100 km/h greitis pasirodys vertas 7,5 tūkst. svarų (30 tūkst. Lt) priemokos.