„Fiat“ ar MINI pats laikas pradėti jaudintis. Juk „Adam“ priklauso tam pačiam segmentui kaip ir „Fiat 500“ ar „MINI Cooper“.
Autoevolution.com portalo ekspertai jau dabar neabejoja, kad „Opel“ su šiuo įvairiaspalviu mažyliu atsirieks didelę mažų automobilių rinkos pyrago dalį. Jau dabar jis turi nenuginčijamą pranašumą – dizainą. Jeigu „Fiat“ ir MINI kūriniai yra sukurti taikantis prie senųjų šių kompanijų modelių, „Adam“ nepaveldėjo jokių dizaino ypatybių iš kokio apdulkėjusio 60-ųjų automobilio.
„Opel Adam“ nebus tikrasis kabrioletas – jis, kaip ir „Citroen DS3“ ar jau minėtas „Fiat 500“ kabrioletai, turės duris su rėmais. Anot inžinierių, jeigu būtų daromi „tikri“ kabrioletai iš tokių mažylių, nebūtų įmanoma išsaugoti tokio automobilio kėbulo tvirtumo.
Vokiškasis „AutoBild“ teigia, kad kabrioletas pabrangins „Adam“ maždaug tūkstančiu eurų.