Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti
2012 03 06

Nauja „Chevrolet“ reklama, įkvėpta populiaraus serialo „The Office“

„Chevrolet“ marketingo specialistai sugalvojo idėją, kaip neįkyriai ir smagiai pareklamuoti prekinį ženklą - sukurti mini serialą.

Šios idėjos įkvėpėjas – Amerikoje populiarus TV serialas „The Office“ (angl. „Biuras“).

Pirmojoje įvadinėje serijoje vyksta kompanijos vakarėlis, ir salono vadovui kyla mintis kurti komedijos žanro serialą apie biuro gyvenimą. Serialas vadinis „Under the Blue Ach“ (angl. „Po mėlyna arka“).

Trumputėse 30 sekundžių serijose žiūrovai išvys juokingas situacijas, sukurtas „Chevrolet“ salone. Tikimasi, kad ši reklaminė kampanija pasitarnaus vietiniams „Chevrolet“ automobilių pardavėjams.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kai norai pildosi: laimėk kelionę į Maldyvus keturiems su „Lidl Plus“
Reklama
Kalėdinis „Teleloto“ stebuklas – saulėtas dangus bene kiaurus metus
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos