2012 03 06

Nauja „Chevrolet“ reklama, įkvėpta populiaraus serialo „The Office“

„Chevrolet“ marketingo specialistai sugalvojo idėją, kaip neįkyriai ir smagiai pareklamuoti prekinį ženklą - sukurti mini serialą.

Šios idėjos įkvėpėjas – Amerikoje populiarus TV serialas „The Office“ (angl. „Biuras“).

Pirmojoje įvadinėje serijoje vyksta kompanijos vakarėlis, ir salono vadovui kyla mintis kurti komedijos žanro serialą apie biuro gyvenimą. Serialas vadinis „Under the Blue Ach“ (angl. „Po mėlyna arka“).

Trumputėse 30 sekundžių serijose žiūrovai išvys juokingas situacijas, sukurtas „Chevrolet“ salone. Tikimasi, kad ši reklaminė kampanija pasitarnaus vietiniams „Chevrolet“ automobilių pardavėjams.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Aukščiausios klasės kavos aparatai: ar verta į juos investuoti?
Reklama
Įspūdingi baldai šiuolaikinei svetainei: TOP 5 pasirinkimai