Tai – trečiasis „Corvette“ modelis, savo pavadinime turintis žodį „Stingray“. Pirmieji tokie „Corvette“ buvo gaminami 1963-1967 metais, o vėliau tokiais pat pavadinimais buvo puošiami ir trečiosios kartos superautomobiliai, gaminti 1969-1976 metais.
Gamintojo nuotr./„Chevrolet Corette Stingray“ |
Visų pirma, labiausiai į akis krenta galiniai naujojo „Corvette“ žibintai. Vietoje įprastų apvalių lempų gamintojas sumontavo kiek „apkarpytus“ žibintus. Panašu, kad kurdami C7 modelį dizaineriai į pakankamai abstraktų „Corvette“ apibrėžimą (kurio buvo laikomasi nuo 1961-ųjų), švelniai tariant, nusispjovė.
Negana to, C7 yra antras modelis „Corvette“ istorijoje (po pirmosios kartos), turintis galinius šoninius langus.
Gamintojo nuotr./„Chevrolet Corette Stingray“ |
Gamintojas demonstruoja ir radikaliai atnaujintą saloną. C6 modelių salonas buvo vienas didesnių nusivylimų – tam, kad pasiekti dar prastesnį rezultatą reikėtų padirbėti iš peties. Septintosios kartos „Corvette“ prietaisų skydo centre sumontuotas 8 colių skersmens ekranas, o už vairo dėmesį patraukia didelis bei aiškus tachometras su greičio rodymo funkcija viduryje.
Gamintojo nuotr./„Chevrolet Corette Stingray“ |
„Chevrolet“ teigia, kad šiame modelyje jie panaudojo daug geresnės kokybės medžiagas, įskaitant ir anglies pluoštą, aliuminį, odą. Sėdynių konstrukcija suprojektuota iš magnio – tai jas paverčia gerokai lengvesnėmis.
Gamintojo nuotr./„Chevrolet Corette Stingray“ |
Naujasis „Stingray“ pasižymi ne tik lengva savo platforma bet ir nuimamu anglies pluošto stogu. Visas pagrindas pagamintas iš aliuminio, tuo tarpu didžioji dauguma kėbulo detalių, įskaitant ir duris, priekinius bei galinius sparnus yra išlietos iš įvairių medžiagų mišinio. „Chevrolet“ teigia, kad naujosios kartos „Corvette“ turi optimalų 50/50 svorio balansą.
Gamintojo nuotr./„Chevrolet Corette Stingray“ |
Bazinės C7 versijos bus gaminamos su visiškai nauju „General Motors“ varikliu – 6,2 litro LT1 V8 agregatu su „Active Fuel Management“ technologija, kintamomis vožtuvų fazėmis bei pažangia degimo sistema. 450 AG bei 610 Nm turintys „Corvette Stingray“ taps ekonomiškiausiais modeliais savo istorijoje – šimtui kilometrų kelio jie pareikalaus tik 9,0 litrų degalų.
Gamintojo nuotr./„Chevrolet Corette Stingray“ |
Gamintojas teigia, kad iki 96 km/h (60 mylių per valandą) greičio šis superautomobilis įsibėgės per mažiau nei ketverias sekundes. Galią į galinius varančiuosius ratus perduos septynių laipsnių mechaninė (kaip ir „Porsche 911 991“ automobiliuose) pavarų dėžė su „Active Rev Matching“ funkcija, kuri žeminant pavaras automatiškai suvienodins variklio ir transmisijos apsisukimus.
Gamintojo nuotr./„Chevrolet Corette Stingray“ |
Už papildomą kainą pirkėjams bus pasiūlyta įsigyti ir „Z51 Performance Package“ paketą, kurį sudaro elektroniniu būdu valdomas galinis riboto praslydimo diferencialas, sauso tipo variklio alyvos karteris, geresni stabdžiai, papildomas transmisijos aušinimas. Automobilių su tokiu paketu išorė taip pat bus papuošta unikaliais aerodinaminiais elementais, kurie pagerina automobilio stabilumą esant dideliam greičiui.
Gamintojo nuotr./„Chevrolet Corette Stingray“ |
Savaime suprantama, kad bėgant laikui sulauksime ir galingesnių šio automobilio versijų, įskaitant ir pačią karščiausią ZR-1.
Gamintojo nuotr./„Chevrolet Corette Stingray“ |
Pranešama, kad ant serijinės gamybos konvejerių septintosios kartos „Chevrolet Corvette Stingray“ suksis jau šį rudenį.
Gamintojo nuotr./„Chevrolet Corvette Stingray“ |