Šiandien paskelbtame pranešime „Chevrolet“ įsipareigojo naujosios rėmimo sutarties dėmesio centre laikyti milijonus futbolo gerbėjų bei padėti jiems viso sezono metu išlikti kaip niekad arti vejos.
Globalios partnerystės sutarties detalės bus paskelbtos šiandien Šanchajaus Mokslo ir Technologijų muziejuje vykstančio iškilmingo renginio metu, kuriame dalyvaus „Chevrolet“, „Manchester United“ atstovai bei kviestiniai svečiai.
„Manchester United“ gerbėjai – vieni aistringiausių ir gausiausių konkrečią klubinę komandą remiančių sirgalių pasaulyje, todėl „Chevrolet“ automobilių šeima didžiuojasi tapdama komandos partnere ir įsipareigodama būtent šią gausią gerbėjų grupę visuomet išlaikyti dėmesio centre“, – sakė „General Motors“ vyriausias rinkodaros pareigūnas Joelis Ewanickas.
„Net ir atstovaudami dviem labai skirtingiems pasauliams „Chevrolet“ ir „Manchester United“ vadovaujasi labai panašiomis vertybėmis. Panašiai kaip ir mūsų klubas, „Chevrolet“ kompanija visame kame besistengianti būti geriausia, jau šiandien yra palikusi reikšmingą ženklą istorijoje. Kompanijos gaminami automobiliai yra parduodami daugiau nei 140-yje pasaulio šalių, todėl ypač džiaugiuosi sveikindamas „Chevrolet“ tapus mūsų oficialiuoju partneriu“, – sakė Davidas Gillas "Manchester United" vadovas.
„Mes turime 659 milijonus klubo sirgalių visame pasaulyje, todėl „Chevrolet“ pažadas suartinti juos su klubu, skamba išties ypatingai. Mes pirmą kartą bendradarbiaujame su JAV automobilių gamintoju tuo pat metu stebėdami augantį angliško futbolo populiarumo augimą Amerikoje, todėl esame visiškai tikri, kad ši partnerystė gerokai prisidės ir prie mūsų gerbėjų rato plėtimosi abipus Atlanto“, – pridūrė „Manchester United“ komercijos direktorius Richardas Arnoldas.