Kadangi hibridiniai automobiliai bei elektromobiliai yra daug tylesni už įprastinius vidaus degimo variklių automobilius, nes jų variklio garso beveik nesigirdi, tokia mašina yra potenciali grėsmė pėstiesiems – jie tiesiog jų negirdi. Apie tai pirmieji pradėjo kalbėti Japonijos valdžios atstovai, nuogąstaudami dėl pėsčiųjų gyvybės. Tai paskatino hibridinių automobilių gamintojus konsultuotis su Holivudo specialiųjų efektų kūrėjais, koks garsinis signalas leistų išspręsti šią problemą.
Nors kol kas nėra įstatymų, įpareigojančių spręsti šią saugumo problemą, GM nusprendė neatsilikti nuo kitų gamintojų ir ėmėsi testuoti savo garsinę sistemą, kurią pirmiausia įdės į Volt modelį.
GM sukurtai sistemai nereikia atskirų garsiakalbių – įspėjamąjį signalą nuspręsta perduoti įprasto automobilio garsinio signalo grandine. Tiesa, automobilis neskleis šaižaus „pyptelėjimo“ signalo, nes pastarasis labiau išgąsdina, nei padeda susiorientuoti aplinkoje. Kol kas vis dar derinamas „nešaižus“ garsas turės mandagiai pranešti apie netoliese esantį automobilį. Jis įsijungs automatiškai, kai tik automobilis priartės prie pėsčiojo.
Šiuo metu naujosios sistemos testavimo darbai vis dar tęsiasi. Kai sistema bus baigta, iš pradžių į automobilius ji bus montuojama kaip papildomas galimas priedas, kurį galima pasirinkti už papildomą kainą. Sistemai pasiteisinus, ji bus montuojama į kiekvieną automobilį kaip standartinės įrangos dalis.