Metinė prenumerata tik 6,99 Eur. Juodai geras pasiūlymas
Išbandyti
2010 09 09

„Chevroloet Aveo“: naujos mados hečbekų pasaulyje

Kompanija „Chevrolet” nestokoja naujienų, kurios šį rudenį bus pristatytos Paryžiaus automobilių parodoje. Tai debiutiniai produktai – vienatūris MPV „Orlando“, hečbekas „Cruze”, penkiaduris „Chevrolet Aveo”.
„Chevrolet Aveo“
„Chevrolet Aveo“. / Gamintojo nuotr.

Šiais metais parodomasis „Aveo RS“ automobilis buvo pristatytas Detroite ir Ženevoje, o finalinis produktas atrodo beveik kaip ankstesnis konceptinis modelis.

Gamintojo nuotr./„Chevrolet Aveo“
Gamintojo nuotr./„Chevrolet Aveo“

Įžengdama į konkurencingą mažų automobilių rinką, „Chevrolet Aveo” išsiskirs neįprastais dizaino elementais: gana agresyviai atrodančiu automobilio priekiu, išraiškingais dvigubais priekiniais žibintais, dviejų dalių priekinėmis grotelėmis, griežtomis kėbulo linijomis, C statramsčio srityje  sumontuotomis užslėptomis galinių durelių rankenomis ir principine dizaino nuostata „ratai į išorę, korpusas viduje“. Naujasis „Aveo“ turės visus „Chevrolet“ naujai kuriamam dizainui būdingus bruožus.

Kaip ir neseniai rinkoje pristatytas „Spark”, naujasis „Aveo” hečbekas pritrauks jaunesniąją vairuotojų kartą dėl sportiškos išvaizdos. Ketverių durų sedanas kaip ir sportiškas hečbekas rinkoje pasirodys kitą vasarą. Nors abiejų variantų kompaktiškieji „Aveo“ priskiriami prie mažų automobilių segmento, „Cehevrolet“ tikisi, kad jie puikiai patenkins ir šeimos poreikius dėl gerai suprojektuotos interjero erdvės.

Naujasis sportiškas „Chevrolet Aveo“ dizainas ir dinaminės savybės buvo tobulinamos pagal Europos vairuotojų poreikius, o galutinė automobilio specifikacija bus atidžiai pritaikyta kiekvienai Europos rinkai.
 

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Jasonas Stathamas perima „World of Tanks“ tankų vado vaidmenį „Holiday Ops 2025“ renginyje
Reklama
Kai norai pildosi: laimėk kelionę į Maldyvus keturiems su „Lidl Plus“
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos