Pranešama, kad būsimas modelis bus kuriamas praėjusiais metais pristatytos „C-Cactus" koncepcijos pagrindu. Taip pat minima, jog gamintojai sutelks dėmesį į mažas kuro sąnaudas, tačiau nepamirš ir erdvaus salono bei patrauklios išorės.
„Citroen" bandys atsisakyti neesminių automobilio komponentų, o esamus bus galima nesunkiai perdirbti. Tokiu atveju ateities modelis taptų ekologiškesnis.
Planuojama, jog „C-Cactus" pagrindu kuriamas automobilis galėtų turėti 1 l darbinio tūrio variklį, neviršijantį 100 g/km CO2 išmetamųjų dujų emisijos. Toks modelis būtų komplektuojamas su dyzeliniu bei elektriniu motoru, arba turėtų tik pastarąjį. Pirmuoju atveju emisija siektų 78 g/km bei kuro sąnaudos būtų mažesnės nei 2,4 l/100 km. Tuo tarpu elektromobilis galėtų pasiekti maksimalų 113 km/h greitį ir be sustojimo įveiktų 160 km atstumą.
„Citroen" siekia neatsilikti nuo konkurentų ir nori parodyti, jog, kaip ir kiti gamintojai, tausoja aplinką ir sugeba kurti ekologiškus automobilius.
Pranešti klaidą
Sėkmingai išsiųsta
Dėkojame už praneštą klaidą