„C4 Picasso“ bus gaminami ant visiškai naujos EMP2 platformos, kurią naudos ir naujas „Peugeot 308“. PSA („Peugeot-Citroen“) teigimu, naujojo vienatūrio svoris bus maždaug 140 kg mažesnis nei jo pirmtako. Tokius rezultatus kompanijai leido pasiekti platesnis aliuminio detalių panaudojimas bei iš naujos, kompozitinės medžiagos pagamintos grindys.
„Citroen“ akcentuoja, kad „C4 Picasso“ svers tiek pat, kiek ir „C3 Picasso“. Pats automobilis už savo pirmtaką bus šiek tiek trumpesnis, tačiau platesnis bei turės ilgesnį atstumą tarp ašių. Savaime suprantama, tai jam suteiks erdvesnį saloną.
Gamintojo nuotr./„Citroen C4 Picasso“ |
Prancūzai nutarė pagerinti ir praktines šios mašinos savybes. Šalia vairuotojo sumontuotos priekinės keleivio sėdynės nugaros atrama gali būti nulenkiama į priekį, o tai, pasak gamintojo, suteiks galimybę vežti net 2,5 metro ilgio krovinį uždarame automobilyje.
Naujuose vienatūriuose bus montuojami trys skirtingi dyzeliniai varikliai. Patys taupiausi, e-HDI modeliai turės 1,4 litro jėgaines su 89 AG. Šimtui kilometrų kelio šie motorai pareikalaus vos 3,8 l degalų. Galingesnės versijos turės 1,6 litro variklius, generuojančius 114 arba 148 AG. Visi motorai bus suporuoti su mechaninėmis transmisijomis, tačiau vėliau prancūzai leis rinktis ir automatines pavarų dėžes.
Gamintojo nuotr./„Citroen C4 Picasso“ |
Šie vienatūriai pasižymės ne tik ekonomiškumu, mažu svoriu ar praktinėmis savybėmis, bet ir naujovišku dizainu. Vienas įdomesnių dizaino komandos darbų – erdvinės galinės lempos. Žiūrint į jas susidaro įspūdis, kad tai – ilgi bei apšviesti tuneliai. Beje, dažnas automobilistas teigs, kad galinių žibintų forma yra šiek tiek panaši į matytą šeštosios kartos „Golf“ modeliuose.
Švieži „C4 Picsasso“ Europos rinkoje debiutuos jau šį rugsėjį.