Visgi, nuostoliai kompanijai nedideli – mat, kaip tik balandžio 11-ąją dieną buvo planuojama pristatyti šį automobilį internete. Krosoveris bus neabejotina „Citroen“ stendo, Šanchajaus parodoje, pažiba.
Gamintojo nuotr./"Citroen DS Wild Rubis" |
Pranešama, kad „DS Wild Rubis“ sufleruoja būsimojo serijinio „Citroen“ krosoverio dizaino kryptį, tuo tarpu pristatydami šį kūrinį Kinijoje prancūzai nori pabrėžti, kad serijinės versijos bus parduodamos tik šios valstybės rinkoje. Patikimų šaltinių teigimu, gamykliniai automobiliai bus pavadinti „DSX7 Hybrid-4“ pavadinimu.
4,7 metro ilgio, 1,95 m pločio bei 1,59 m aukščio kėbulas „kabo“ ant modifikuotos DS5 modelio platformos su 2,9 metro ilgio atstumu tarp ašių (arba ratų baze). Tikėtina, kad su šiuo krosoveriu prancūzai pristatys naują benzino-elektros hibridą, o serijiniai modeliai bus debiutuos kitų metų Pekino automobilių parodoje.
Gamintojo nuotr./"Citroen DS Wild Rubis" |
Nors ir oficialiai neskelbiama, koks bus variklis, „Autocar“ teigia, kad virš priekinės ašies bus sumontuotas 1,6 litro, keturių cilindrų benzininis motoras. Galinę ašį suks elektros variklis, o bendras agregatų pajėgumas sieks apie 240 AG.
„Citroen“ taktika buvo skirti šį modelį tik Kinijos rinkai. Kol kas taip ir bus, tačiau tikėtina, kad pastebėję didelę tokio automobilio paklausą jie šiuos krosoverius pardavinės ir Europoje. Pagal savo matmenis šis konceptas yra panašaus dydžio į „Volkswagen Touareg“, tuo tarpu mūsų rinkoje „DSX7 Hybrid-4“ konkuruotų su alternatyvom iš „Audi“, BMW bei VW.