Būdamas 4520 mm ilgio, 1850 mm pločio bei 1500 mm aukščio, šis modelis pagal dydį papultų tarp dabartinių C4 bei C5.
Verta paminėti, jog DS5 bus pirmasis serijinis Citroen produktas su „PSA Hybrid4“ technologija. Tai reiškia, jog automobilį varys 2,0 litrų turbodyzelinis variklis bei elektros motoras. Bendras abiejų agregatų pajėgumas sieks 200 AG, tačiau negana to, DS5 turės ir visų varančiųjų ratų važiuoklę. „Citroen“ taip pat teigia, jog automobilis galės važiuoti, varomas tik elektros varikliu, o trumpiems periodams suteiks daugiau galios.
„Citroen“ atstovybių salonus šis modelis turėtų pasiekti jau šių metų pabaigoje.
Prancūzijos automobilių gamintojas taip pat labai didžiuojasi pasiektais dideliais pardavimais (sukūrę DS3 modelį, per 18 mėnesių pardavė 100 tūkst. tokių automobilių), todėl norėdami su trenksmu paminėti apvalaus skaičiaus sukaktį, jie pristatys ir „DS3 Ultra Prestige“ versija, kuri bus dekoruota specialia apdaila, papuošta 17 colių ratlankiais bei turės tamsius, chromuotus veidrodėlius.
Gamintojo nuotr./„Citroen DS3 Ultra Prestige“ |
Šio modelio vidus taip pat bus papuoštas specialia oda, tuo tarpu prietaisų skydelio apšvietimas bus parinktas pagal vidaus apdailą.
Panašu, jog ankščiau abejingai vertinti „Citroen“ modeliai šiomis dienomis įgauna itin didelį susidomėjimą.
„Citroen“ teigia, jog pasaulio ralio čempionatui skirtas „DS3 WRC“ su 300 AG taip pat bus pristatytas Frankfurto automobilių parodoje jau rugsėjo 13-ąją.