Serijiniai vienatūriai Europos rinkoje turėtų debiutuoti iki šių metų vasaros. Tikėtina, kad pirmieji modeliai š gatves išriedės gegužę.
Tai bus pirmasis „Citroen“ markės automobilis, gaminamas ant lengvai modifikuojamos platformos (EMP2 – „Efficient Modular Platform 2“. Dėl pritaikytų svorio taupymo technologijų šis pagrindas leis atsisakyti 70 kilogramų bei suteiks galimybę sumažinti degalų sąnaudas.
Koncepcinis „Technospace“ yra 4430 mm ilgio, 1830 mm pločio bei 1610 mm aukščio – 40 mm trumpesnis už dabartinį „C4 Picasso“. Visgi, 55 mm ilgesnis atstumas tarp ašių leido prancūzams padidinti salono erdvumą, tuo tarpu gamintojas deklaruoja, kad bagažinės talpa sieks 537 litrus.
Koncepto siluetas turi šiokių tokių panašumų su dabartiniu vienatūriu: išliko panašiai išdėstyti stogo statramsčiai, nors ir automobilio proporcijos šiek tiek pasikeitė. Teigiama, kad siauri statramsčiai suteiks puikų matomumą.
Šiek tiek išskirtinai atrodo ir unikalūs, į dvejas dalis padalinti priekiniai žibintai bei trimatį efektą sudarančios galinės lempos.
Tai – pirmasis šios markės vienatūris, kuriame bus montuojamas 12 colių įstrižainės lietimui jautrus ekranas, padėsiantis lengvai valdyti visų funkcijas.