„DS4 Racing“ turės 1,6 l variklį su turbina, priekiniams ratams perduosiantį stulbinamus 256 AG. Tai – 160 AG iš vieno litro! Įspūdinga net lyginant su kokiu „Bugatti Veyron“ – šio rezultatas yra „vos“ 125 AG iš vieno litro darbinio tūrio (8 litrai ir 1001 AG).
Tačiau „Citroen“ atiduoda duoklę ir gamtai. Ne, koncernas tikrai nepasėjo miško šalia savo gamyklos – prancūzai teigia, kad „DS4 Racing“ su 256 AG į aplinką išleis vos 155 g/km CO2.
Modelis, lyginant su paprastu DS4, skiriasi 35 mm žemesne važiuokle ir platesne provėža – priekinė gavo 55 mm, galinė – 75. To tikslas – padaryti modelį valdomą dar geriau. Kiek tai tiesa, pasakyti kol kas negalima – teks palaukti, kol konceptas galutinai išsiris iš kiaušinio ir taps pilnaverčiu serijiniu automobiliu.
Bet prancūzų tikslas – konkuruoti su „Golf R“ bei „Focus ST“ – neleidžia „nurašyti“ sportiškosios DS4 versijos. Netgi priešingai – bent jau išvaizdos prasme.