Šiuose automobiliuose taip, pasak „Citroen“, ir vėl bus montuojami „Zenith“ priekiniai stiklai. Prancūzai tokį sprendimą priėmė dėl to, kad panoraminis priekinis langas suteikia geresnį matomumą. Patogumų sąrašą papildė ir daugiau geidžiamų funkcijų, tarp kurių yra ir galinio vaizdo kamera, padedanti laviruoti ankštose stovėjimo aikštelėse.
Gamintojo nuotr./„Citroen C3“ |
Automobiliuose taip pat bus montuojami 1,0 litro, 67 AG bei 1,2 litro, 81 AG varikliai, pasiskolinti iš kompaktiško hečbeko „Peugeot 208“.
Prancūzai tvirtina, kad šie motorai, lyginant su senesniais 1.1i, 1.2 VTi bei 1.4 VTi bus maždaug ketvirtadaliu ekonomiškesni. Galingesnės benzininės C3 versijos turės 1,6 litro agregatus su 118 AG. Atnaujintuose „Citroen C3“ bus montuojami ir 4 skirtingi dyzeliniai varikliai, iš kurių pats ekonomiškiausias bus e-HDi 70 agregatas.
Įdomu, ar po tokių atnaujinimų C3 sulauks daugiau dėmesio. Nemažai vairuotojų praktiškas C3 savybes neretai iškeičia į gerokai žavesnį bei smagesnį DS3 charakterį. Galbūt po šių „Citroen“ darbų vairuotojai C3 hečbekus vertins kiek labiau?