Oliviero Quesnelo, vadovaujantis „Citroen Sport", išreiškė apgailestavimą, jog WRC varžybos yra nepakankamai populiarinamos. Jo nuomone, DTM šiuo metu automobilių gamintojams suteikia geresnę investicijų grąžą.
„Nuvykau į Hockenheimą (Vokietijoje - red. past.) pasižiūrėti DTM lenktynių ir supratau, kad šių pirmenybių reklama yra visiškai kitoje planetoje palyginus su WRC", - pareiškė O. Quesnelas.
„Citroen" suteikė man biudžetą, ir aš jį turiu panaudoti efektyviausiu įmanomu būdu. Turime naują modelį, C5, sukurtą rinkoje konkuruoti su „Audi A4" ir „Mercedes" C klase, tad viską turime gerai apsvarstyti", - teigė „Citroen Sport" vadovas.
2010 metais WRC įsigalios naujos taisyklės, pagal kurias gamintojams teks paruošti naujus automobilius. Be to, 2009 metų pabaigoje baigiasi „Citroen" žvaigždės Sebastieno Loebo sutartis su komanda. Šie faktoriai neabejotinai turės įtakos prancūzų apsisprendimui.
„Jei mes nuspręsime, kad verta ir toliau dalyvauti WRC, turėsime investuoti į naujo automobilio paruošimą. Vis dėlto, nesame čia vien dėl lenktynių. Dalyvaujame tam, kad parduotume daugiau automobilių", - pažymėjo O. Quesnalas.
„Man patiko kelionė į Jordaniją, tačiau žiūrovų ten neišvydau. Ten mes automobilių parduodame mažai, tačiau privalome būti pastebėti Kinijoje. Jei WRC nebus populiarinamas, bus nesvarbu, ar kaštai augs, ar mažės", - pridūrė jis.
DTM lenktynėse šiuo metu dalyvauja tik du automobilių gamintojai: „Audi" ir „Mercedes". Varžybos rengiamos Vokietijos, Italijos, Olandijos, Didžiosios Britanijos, Ispanijos ir Prancūzijos trasose.
Pranešti klaidą
Sėkmingai išsiųsta
Dėkojame už praneštą klaidą