2013 01 21

„CityBee“ naujus metus pradeda plėtra

Vilniuje jau daugiau nei pusę metų veikianti ir vis populiarėjanti dalinimosi automobiliu („car sharing“) paslauga „CityBee“ sostinės gyventojams ir čia veikiančioms įmonėms nuo šiol bus patogesnė ir plačiau prieinama. Naujus metus „CityBee“ pradeda su aikštelių plėtra ir didesne bei įvairesne automobilių pasiūla.
„CityBee“ automobiliai
„CityBee“ automobiliai / „CityBee“ nuotr.

Kaip teigia „CityBee“ veiklos vadovas Aurimas Drūtys, poreikį plėstis padiktavo vis augantis paslaugos populiarumas ir vartotojų noras asmeniniais bei darbo tikslais „CityBee“ paslauga naudotis dažniau ir patogiau.

„Pernai vasarą startavusi, visoje Europoje ypač populiari nuosavą, tarnybinį automobilį ar taksi pakeičianti paslauga labai greitai pritapo ir mūsų šalyje, todėl plėtra buvo neišvengiama. Plėtrą taip pat paskatino ir naujausia mūsų klientų apklausa, kuri parodė, jog vartotojai pageidauja platesnio aikštelių tinklo ir didesnio automobilių pasirinkimo“, – sako A. Drūtys.

Dalinimosi automobiliu paslauga, tik jai startavus, buvo galima naudotis 5, o šiandien tai galima padaryti jau 7 miesto taškuose: prie Vilniaus miesto savivaldybės, prie verslo centrų – „Vilniaus verslo uostas“, „Verslo trikampis“, „Ozas“ ir „L3“, prie prekybos ir laisvalaikio centro „Panorama“. Šią savaitę atidaryta ir naujausia „CityBee“ aikštelė – prie Lietuvos nacionalinio operos ir baleto teatro (J.Lelevelio g./ A.Vienuolio g.). Kaip teigia A. Drūtys, šios aikštelės privalumus ypač turėtų pajusti pavieniai fiziniai asmenys, kuriems automobilį pasiimti iš miesto centro yra kur kas patogiau nei nuo verslo centrų.

Tuo tarpu siūlomų automobilių skaičius nuo pirmosios „CityBee“ paslaugos dienos išaugo nuo 38 iki 60. Išsiplėtė ir automobilių gama – „CityBee“ paslaugos vartotojai jau važinėjasi ne tik „Fiat 500“, bet taip pat ir „Fiat Punto“ bei „Fiat Bravo“ modelių automobiliais.

„CityBee“ veiklos vadovo teigimu, atsižvelgiant į klientų pageidavimus, nuo šios savaitės pasiūlyta ir dar viena naujovė – automobilių gama papildyta prabangiu BMW 5 serijos modeliu ir komerciniu „Fiat Ducato“. „Tikimės, jog tai vartotojams suteiks dar daugiau patogumo, tiek tvarkant asmeninius, tiek darbo reikalus“, – sako jis.

Pirmąjį šių metų pusmetį „CityBee“ planuoja ir toliau aktyviai didinti paslaugos pasiekiamumą. A. Drūčio teigimu, įvertinus šios paslaugos populiarumą sostinėje, netrukus „CityBee“ atsiras ir Kaune. Taip pat neužilgo bus pristatyta ir nauja išankstinio apmokėjimo už paslaugą sistema (pre paid), kuri, anot  „CityBee“ veiklos vadovo, turėtų suteikti daugiau patogumo naujiems paslaugos vartotojams bei svečiams iš užsienio.

„CityBee“ duomenimis, per kiek daugiau nei pusę metų dalinimosi automobiliu paslauga Vilniuje pasinaudojo apie 2000 vartotojų. Kaip parodė šių klientų apklausa, „CityBee“ jie pagrinde renkasi vietoje taksi paslaugų (49 proc.) arba vietoje asmeninio automobilio (42 proc.).

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis