2013 01 15

„Corolla Furia“ – vizija, kaip atrodys ateities „Toyota“ automobiliai

Automobilių pramonės gigantė iš Japonijos „Toyota“ tarptautinėje Detroito parodoje pristatė koncepcinį „Corolla Furia“. Šis automobilis atskleidžia naujos kartos „Corolla“ sedanų dizaino tendencijas.
„Toyota Corolla Furia“
„Toyota Corolla Furia“ / Gamintojo nuotr.

Ryški priekinė automobilio dalis primena naujos kartos „Auris“ modelį, tuo tarpu gerokai žemesnė stogo linija bei ne tokiu stačiu kampu pasviręs priekinis stiklas šiam sedanui suteikia dinamišką profilį.

Gamintojo nuotr./Toyota Corolla Furia
Gamintojo nuotr./„Toyota Corolla Furia“

Koncepcinis „Corolla Furia“ apautas 19 colių ratlankiais, papuoštas anglies pluošto apdaila bei galiniu difuzorium su integruotais išmetimo vamzdžiais.

Gamintojo nuotr./Toyota Corolla Furia
Gamintojo nuotr./„Toyota Corolla Furia“

Gamintojas neatskleidžia jokių salono detalių, tačiau anksčiau rašėme, kad Japonijos automobilių gamintojas sieks patobulinti „Corolla“ saloną.

Gamintojo nuotr./Toyota Corolla Furia
Gamintojo nuotr./„Toyota Corolla Furia“

Teigiama, jog „Corolla Furia“ buvo kurtas pagal kompanijos vadovo Akio Toyoda įsakymą suprojektuoti automobilius, kurie labiau patiktų jauniems vairuotojams. Būtent tai, pasak direktoriaus, leistų atsikratyti konservatyvaus „Toyota“ įvaizdžio.

Gamintojo nuotr./Toyota Corolla Furia
Gamintojo nuotr./„Toyota Corolla Furia“

Panašu, kad „Toyota“ kolektyvas išties siekia vadovo nubrėžtų tikslų – agresyvesnė bei išraiškingesnė šios markės modelių išvaizda pakeltų šio Japonijos prekinio ženklo įvaizdį.

Gamintojo nuotr./Toyota Corolla Furia
Gamintojo nuotr./„Toyota Corolla Furia“

 

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Pasisemti ilgaamžiškumo – į SPA VILNIUS
Akiratyje – žiniasklaida: ką veiks žurnalistai, kai tekstus rašys „Chat GPT“?
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų