Ryški priekinė automobilio dalis primena naujos kartos „Auris“ modelį, tuo tarpu gerokai žemesnė stogo linija bei ne tokiu stačiu kampu pasviręs priekinis stiklas šiam sedanui suteikia dinamišką profilį.
Gamintojo nuotr./„Toyota Corolla Furia“ |
Koncepcinis „Corolla Furia“ apautas 19 colių ratlankiais, papuoštas anglies pluošto apdaila bei galiniu difuzorium su integruotais išmetimo vamzdžiais.
Gamintojo nuotr./„Toyota Corolla Furia“ |
Gamintojas neatskleidžia jokių salono detalių, tačiau anksčiau rašėme, kad Japonijos automobilių gamintojas sieks patobulinti „Corolla“ saloną.
Gamintojo nuotr./„Toyota Corolla Furia“ |
Teigiama, jog „Corolla Furia“ buvo kurtas pagal kompanijos vadovo Akio Toyoda įsakymą suprojektuoti automobilius, kurie labiau patiktų jauniems vairuotojams. Būtent tai, pasak direktoriaus, leistų atsikratyti konservatyvaus „Toyota“ įvaizdžio.
Gamintojo nuotr./„Toyota Corolla Furia“ |
Panašu, kad „Toyota“ kolektyvas išties siekia vadovo nubrėžtų tikslų – agresyvesnė bei išraiškingesnė šios markės modelių išvaizda pakeltų šio Japonijos prekinio ženklo įvaizdį.
Gamintojo nuotr./„Toyota Corolla Furia“ |