Nuo žemės „Dacia Duster“ atitrūkęs 20 cm. Visureigis pasiruošęs įveikti 30 laipsnių statumo įkalnę ir nusileisti nuo 35 laipsnių nuokalnės. Mašinos ilgis – 4,31 m, plotis – 1,82 m, svoris – 1 277 kg. Automobilio transmisija pasiskolinta iš neblogais modeliais bekelei garsėjančios „Nissan“. Neoficialiai kalbama, kad modelis turi giminystės ryšių su japonų sukurtu „Qashqai“.
„Dacia Duster“ visų pirma skirtas kylančioms rinkoms, tokioms kaip Rusija, Turkija ar Šiaurės Afrikos valstybės, tačiau bus parduodamas ir Europoje. Kai kuriose šalyse automobilis gali būti žymimas „Renault“ marke.
Visureigio pirkėjai galės rinktis iš 1,6 l 108 AG benzinio ir 1,5 l 84 AG bei 1,5 l 104 AG dyzelinių agregatų. Mašiną bus galima įsigyti tiek su visų varomųjų ratų pavara, tiek tik su priekiniais varomaisiais.
Gaminti „Dacia Duster“ bus pradėta kitų metų pradžioje. Tiksli automobilio kaina kol kas neįvardinama, tačiau gamintojas tvirtina, kad visureigis kainuos panašiai tiek, kiek įprastas miesto automobilis.
Įdomu tai, kad prieš porą savaičių, dar iki oficialaus gamybai paruošto modelio pristatymo, rumunai pademonstravo sniego lenktynėms skirtą jo versiją – „Dacia Duster Competition“. Juo „Trophee Andros“ lenktynėse varžysis keturiskart „Formulės-1“ čempionas Alainas Prostas.
2009 12 08
„Dacia Duster“ – visureigis liaudžiai
„Dacia“ oficialiai pristatė naujausią savo kūrinį – „Duster“ visureigį. Rumunai tvirtina, kad tai bus ne eilinis važinėti miesto gatvėmis skirtas automobilis, o puikiai išsukti į bekelę pritaikytas modelis. Svarbiausia – už labai patrauklią kainą.
Pranešti klaidą
Sėkmingai išsiųsta
Dėkojame už praneštą klaidą