Pigius automobilius gaminančios „Renault“ divizijos („Dacia“) teigimu, bazinė „Sandero Access“ versija su baltai dažytu kėbulu bei nedažytais (juodais) buferiais per pirmuosius trejus metus arba po 100 tūkst. kilometrų nuvertėtų tik 3,6 tūkst. svarų (14,4 tūkst. Lt).
Negana to, „Dacia“ priduria, kad geriausią įrangą turinti „Seandero Laureate“ versija, lyginant su „Suzuki Swift“ arba „Škoda Fabia“, per pirmuosius trejus metus (arba 100 tūkst. km) vairuotojui kainuos maždaug 4 tūkst. svarų (16 tūkst. Lt) pigiau.
Analitikai siūlo pažvelgti į šią situaciją ir kitu rakursu – viską vertinant procentais. Jų teigimu, „Laureate“ įrangą turinti versija po pirmų trejų metų arba pravažiavus 100 tūkst. kilometrų, „Sandero“ bus vertas 36 procentų naujo automobilio kainos. Tuo tarpu „Swift“ bei „Fabia“ vertė bus atitinkamai 8 bei 6 procentais mažesnė.