Nemaža tikimybė, kad „Daihatsu“ ruošiasi atgaivinti nedidelį kabrioletą. Nors „Copen“ nesusilaukė didelės sėkmės, tačiau jis buvo mėgiamas ištikimų gerbėjų. Taip pat galima pastebėti, kad šiuo metu rinkoje panašių analogų nebeliko. Todėl tai gali būti puiki galimybė sugrįžti, juo labiau, kad konkurentų nėra ir panašu, kad artimiausiu metu neatsiras.
Vienaip ar kitaip, „D-R“ išlieka koncepcija. Tikėtina, kad aukštos kokybės odinis salonas niekada nebūtų pristatomas serijiniame automobilyje. Tačiau iki gamybos šiam modeliui ne tiek ir daug. Daugelį dizaino elementų galima nesudėtingai pakeisti gamybai tinkamomis linijomis.
Po variklio dangčiu sumontuotas 0,6 l turbina aprūpintas variklis. Dėl ekologijos pakvaišusiais laikis - pats tas variklis. Mažai CO2, pakankamai galios. Juk automobilis - lengvas kap pūkas.
Artimiau susipažinti su šiuo automobiliu, bus galima Indonezijos automobilių parodos metu.