Nuo savo brolio su stogu, roadster versija skirsis tik tuo, kad bus be stogo. Visa kita išliks identiška. Tai reiškia, kad automobilis bus lengvas, o po variklio dangčiu suksis turbo benzininis 1,8 l variklis, kuris pasieks apie 240 AG. Visa tai suvaldyti padės dvigubos sankabos pavarų dėžė. Kaina? Kol kas kalbama apie bazinę 155 tūkst. litų kainą. Pirmieji „Alfa Romeo 4C“ prekyboje turėtų pasirodyti 2014-iais, o versija be stogo, metais vėliau.
Ne paslaptis, kad šis „Alfa Romeo“ modelis kuriamas su japonais „Mazda“. Pagal susitarimą, automobilio techninius dalykus (išskyrus variklį) kuria japonai, o italai – tai ką moka geriausiai – kuria dizainą. Tiek italai, tiek japonai į savo markės automobilius montuos savo gamybos variklius. „Mazda“ – „SkyActive“ linijos keturių cilindrų, „Alfa“ – „Fiat“ sukurtus „MultiAir“.