Automobilio išorė pakeista subtiliai – naujo dizaino priekinis ir galinis buferiai bei LED tipo galiniai žibintai. Pagrindinė naujiena po motoro dangčiu – sumontuotas visiškai naujas „AJ-V8 Gen III“ tipo 5 l variklis, panaudotas ir atnaujintame modelyje XFR. Pastarasis variantas, turintis kompresorių, būsimiems pirkėjams pasiūlys 510 AJ ir 624 Nm, paprastesnė versija be kompresoriaus – 385 AJ ir 515 Nm. Pirmuoju atveju 100 km/h bus pasiekiama per 4,6 s (0,1 s greičiau nei XFR), antruoju – per 5,2 s. Visų automobilio variantų maksimalus greitis yra ribojamas iki 250 km/h.
„Jaguar“ didžiuojasi, kad pavyko pasiekti gerus ekonomiškumo rezultatus. Vidutinės XKR degalų sąnaudos su galingesniu varikliu siekia 10,2 l/100 km, o motoras be kompresoriaus reikalauja 9,4 l/100 km.
Panašu, kad greiti, galingi ir gana taupūs atnaujinti kupė bei kabrioletai gali sulaukti nemažai potencialių pirkėjų simpatijų.
Daugiau autonaujienų – www.gazas.lt