Automobilio išorė pakeista subtiliai – naujo dizaino priekinis ir galinis bamperis bei LED tipo galiniai žibintai. Pagrindinė naujiena po motoro dangčiu – čia sumontuotas visiškai naujas „AJ-V8 Gen III“ tipo 5 l variklis, panaudotas ir atnaujintame XFR modelyje. Pastarasis variantas, turintis kompresorių, būsimiems pirkėjams pasiūlys 510 AJ ir 624 Nm, paprastesnė versija be kompresoriaus – 385 AJ ir 515 Nm. Pirmuoju atveju 100 km/h bus pasiekiama per 4,6 s (0,1 s greičiau nei XFR), antruoju per 5,2 s. Visų automobilio variantų maksimalus greitis yra ribojamas iki 250 km/h.
„Jaguar“ didžiuojasi, jog pavyko pasiekti gerus ekonomiškumo rezultatus. Vidutinės XKR kuro sąnaudos su galingesniu varikliu siekia 10,2 l/100 km, o motoras be kompresoriaus pareikalauja 9,4 l/100 km.
Panašu, kad greiti, galingi ir pakankamai taupūs atnaujinti kupė bei kabrioletai gali sulaukti nemažai potencialių pirkėjų simpatijų.
2009 01 13
Dar greitesnis ir galingesnis „Jaguar XKR“
„Jaguar“ rimtai pasiruošė Detroite (JAV) vykstančiai tarptautinei automobilių parodai ir šalia pristatyto sportinio sedano XFR, pasaulinės premjeros sulaukė ir kupė bei kabrioleto kėbulus turėsiantis atnaujintas XKR modelis.
Pranešti klaidą
Sėkmingai išsiųsta
Dėkojame už praneštą klaidą