Taigi, koks tas naujasis „Kuga“? Tai penkių vietų padidinto pravažumo automobilis, arba, kaip sako „Ford“, tikras visureigis. Ir nepaisant stamboko sudėjimo, jis žada būti labai ekonomiškas. Tai todėl, kad jis turi „Ecoboost“ variklį.
Nors rinkoje tai nebus pirmas automobilis ,prisijungęs prie interneto, mums toks privalumas vis dar atrodo labai modernus ir šviežias. Įsivaizduokite, navigacinė sistema rodo „Google Earth View“ vaizdus, o multimedija sistema gali perskaityti jums ne tik SMS žinutes, bet ir elektroninio pašto laiškus.
Spėjame, kad Europoje jis bus komplektuojamas su 1,6 ir 2,0 litro turbo benzininiais „Ecoboost“ varikliais ir dyzeliniais varikliais, kurie šiuo metu naudojami „Focus“. Neatmetame galimybės, kad „Ford“ į variklio skyrių patupdys ir trijų cilindrų variklius.
Lyginant su senuoju „Kuga“, šis yra 10 cm ilgesnis ir turi ilgesnę ratų bazę. „Ford“ pripažįsta, kad senojo modelio didžiausias trūkumas – maža bagažinė ir ankštos galinių keleivių vietos.
Nors 2012-aisiais turėtų būti pristatytas ir naujasis „Mondeo“, pardavimų prasme šis „Kuga/Escape“ modelis yra svarbesnis.