OPC važiuoklėje sustiprinta galinė ašis – kaip ir visuose naujuose „Insignia“ modeliuose – kur inžinieriai patobulino daugiau nei 60 proc. jos sudedamųjų dalių.
Su šešių laipsnių mechanine pavarų dėže ir visų varomų ratų „Insignia OPC“, nuo 0 iki 100 km įsibėgėja per 6 s (universalas – per 6,3 s), maksimalus greitis su ribotuvu siekia 250 km/h. Be ribotuvo OPC su mechanine transmisija pasiekia 270 km/h maksimalų greitį (universalas – 265 km/h).
Salone sumontuotos „Recaro” sėdynės, kurias papildomai galima užsisakyti aptrauktas oda su atminties funkcija, OPC pavarų perjungimo svirtis ir visai naujas prietaisų skydelis bei centrinė konsolė. Be standartinės informacijos, vairuotojas prietaisų skydelio ekrane gali sekti ir specifinę informaciją – tepalų slėgį, jų temperatūrą, akumuliatorius įtampą, droselio padėtį, stabdymo galią, pagreičio jėgą.
Vairas nuo šiol turės pavarų perjungimo svirtis. Natūralu, kad ši funkcija galima su automatine pavarų dėže.