Tai – šeštasis šios markės modelis, pateksiantis ant serijinės gamybos konvejerio. Šių metų vasarą pristatytas MINI taps pirmuoju savo „giminės“ dviviečiu atstovu.
Gamintojo nuotr./„MINI Roadster“ |
„Roadster“, kaip ir visi kiti šios markės modeliai, naudoja įprasto MINI hečbeko platformą, taigi automobilio matmenys yra beveik identiški kitiems šios klasės modeliams: „Roadster“ yra 3734 mm ilgio, 1683 mm pločio bei 1390 mm aukščio.
Nuo įprasto MINI kabrioleto, šis „Roadster“ skiriasi tuo, kad vietos šiame modelyje yra tik dviems žmonėms. Esminis eksterjero skirtumas – ne toks status priekinis langas bei 20 mm žemesnė važiuoklė. Automobilio gale yra ir 240 litrų talpos bagažinė.
Negana to, britai sako, jog naujasis jų modelis pasiūlys smagesnį charakterį, primenantį važiavimą kartingu. Žemesnis svorio centras, šiek tiek pakeistas važiuoklės sureguliavimas bei pagerintas standumas leidžia pasiekti tokių rezultatų.
Neskaitant „minkšto“ stogo, tarp „Roadster“ bei naujojo „Coupe“ nebus visiškai jokių skirtumų – net varikliai bus montuojami tie patys.
Kitų metų pavasarį bus gaminamos 4 skirtingos „Roadster“ versijos: bazinė „Cooper“ su 1,6 litro benzininiu agregatu (122 AG), „Cooper SD“ su turbodyzeliniu 2,0 litrų varikliu (143 AG), „Cooper S“ su „turbininiu“ benzininiu 1,6 litro motoru (184 AG) bei pati galingiausia, vėliavą nešanti versija „John Cooper Works“ su 1,6 litro „turbo“ varikliu, galinčiu išspausti 211 AG.
Visų modelių standartinėje įrangoje bus 6 laipsnių mechaninės transmisijos, tačiau už papildomą kainą klientai galės užsisakyti ir 6 laipsnių automatinės pavarų dėžes. JCW modelių savininkai to padaryti negalės – gamintojas mano, jog pati karščiausia versija privalo turėti mechaninę transmisiją.