2012 07 26

Degalinėse „Lukoil“ pradedamas savitarnos kasų diegimas

Didžiausiame degalinių tinkle Lietuvoje „Lukoil Baltija“ pradėjo veikti pirmosios savitarnos kasos. Šiose techniškai pažangiose kasose klientai, negaišdami laiko eilėse, už degalus galės atsiskaityti bet kuriuo paros metu ir bet kokiu būdu – grynaisiais, mokėjimo ar kuro kortelėmis. Šiuo metu atsiskaitymų savitarna įrengta 4-iose degalinėse Vilniuje, o iki metų pabaigos „Lukoil“ savitarnos kasos veiks visose 114-oje „Lukoil“ tinklo degalinių šalyje.
„Lukoil“ degalinė
„Lukoil“ degalinė / „Lukoil Baltija“ nuotr.

„Naujos savitarnos kasos leis padidinti aptarnavimo taškų skaičių mūsų degalinėse ir tokiu būdu taupyti klientų laiką – atvykusieji užsipilti degalų už juos galės atsiskaityti greičiau nei per minutę“ – sako „Lukoil Baltija“ generalinio direktoriaus pavaduotojas Romas Turlinskas.

R. Turlinsko teigimu, savitarnos kasos, optimizuojant darbo išteklius, leis mažinti degalinių valdymo kaštus, o tai pajus ir klientai. Kartu su savitarnos kasomis atkeliaus ir dar viena naujovė – nuo šiol visos „Lukoil“ degalinės dirbs visą parą, taip pat – ir valstybinių švenčių dienomis. Be to, tose degalinėse, kuriose naktį veiks tik savitarnos kasos, klientai už degalus mokės iki 3 ct/l mažesnę kainą nei dienos metu.

Anot „Lukoil Baltija“ atstovo, tikimasi, jog įdiegus savitarnos kasas, piko metu per valandą bus galima aptarnauti vidutiniškai iki 30 proc. daugiau pirkėjų. „Iki šiol visi – norintys pavalgyti, apsipirkti ir apsirūpinti degalais – turėjo mokėti bendrose kasose – tai priversdavo skubančius klientus stoviniuoti ir laukti, kol bus aptarnauti tie, kurie perka sumuštinius ar kavą. Nuo šiol tik degalus perkantys klientai galės naudotis savitarnos kasomis ir taip išvengti eilės prie bendrosios kasos“.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis