Tiesa, visiems „žaliesiems“ jų įsigyti neišeis – elektra varomų „BMW 1“ bus parduota tik 1000 egzempliorių. Didžiosios Britanijos gyventojams irgi teks nuryti kartėlio piliulę, nes šie elektromobiliai bus gaminami tik su kairėje pusėje esančiu vairu.
Elektrinio pirmojo BMW turėtojai taip pat turės talpiau sudėti savo bagažą – bagažinės talpa, lyginant su paprastu benzininiu ar dyzeliniu modeliu, sumažėjo 60 litrų, iki 200 l.
Visa automobilyje esanti elektros energija sutalpinta į tris ličio jonų baterijų „dėžes“. Viena yra vietoj kuro bako, kita – transmisijos „tunelyje“ automobilio viduryje, o trečioji – po galine sėdyne.
„BMW 1“ neturėtų nuliūdinti šios visada galingais varikliais pasižymėjusios markės gerbėjų – elektrinis modelis turės 170 AG bei 249 Nm. Tiesa, sveria jis nemažai – net 1800 kg, tačiau tai netrukdo iki 100 km/h jam įsibėgėti per 9 sekundes. Maksimalus BMW greitis apribotas iki 144 km/h, siekiant baterijų veikimo laiką padaryti ilgesnį.
Žinoma, nevertėtų pamiršti ir to, kad elektriniuose automobiliuose maksimalus sukimo momentas yra visame variklio sūkių diapazone, tad net ir tokios masės BMW važiuojant mieste turėtų būti labai smagus automobilis.
Gamintojai teigia, kad modelis su pilnai įkrauta baterija galės nuvažiuoti apie 160 kilometrų, o jai įkrauti prireiks aštuonių valandų.
Lyg ir neprastas sprendimas BMW mylėtojams – turėti 2 automobilius, iš kurių elektrinis skirtas kasdieniniam važiavimui į darbą, o benzininis ar dyzelinis – ilgesnėms kelionėms.